Cow Parade under vandet?
Fra : Lars Skov-Dethlefsen

Dato : 13-09-07 20:40

Hejsa

Der er agurketid i min hjerne, så nu må idéen altså ud...

Jeg har længe gået og tænkt på at lave noget undervandsgeil og havde
tænkt lidt på sådan en Cow Parade ko.

Er der nogen der ligger inde med en 'form' til en ko (skal helst være
lidt død i det) eller andre dyr/ting som man kan pynte underverdenen
lidt med.

Ja, farvandsvæsenet er sikkert ikke glade for idéen, men hva'. Nu er
idéen jo opstået i al hemmelighed

Mvh
Lars Skov-Dethlefsen

Fra : Jan Birk

Dato : 13-09-07 20:46

> Ja, farvandsvæsenet er sikkert ikke glade for idéen, men hva'. Nu er
> idéen jo opstået i al hemmelighed

De bliver ikke altid sure, se bare på Agnete og Havmanden i Holmens
kanal i København...

Hvor havde du forstillet dig at lave ko-paraden?

/Jan

Fra : Lars Skov-Dethlefsen

Dato : 14-09-07 07:31

Hej NG

> Hvor havde du forstillet dig at lave ko-paraden?

Cow Parade er vel egenlig defineret ved, at man tager en tur rundt i
byen og kigger på kunst ?!?! Jeg har egenlig ikke tænkt på hvor man
kan 'smide' sådan nogle køer henne, så en rundtur blandt DK's
stranddyk (et båddyk for en ko er nok ikke turen værd) er vel en
rimelige fornuftig disposition. Det kunne nu også være hyggeligt med
en hel 'mark' med køer.

Mvh
Lars Skov-Dethlefsen

Fra : Seerup

Dato : 14-09-07 11:53

.......Er der nogen der ligger inde med en 'form' til en ko (skal helst være
lidt død i det) eller andre dyr/ting som man kan pynte underverdenen
lidt med.........

Burde vel kunne stables sammen af en omgang cement-brøndrør og -ringe.

Seerup *syn's ideen er fed, og er gået i tænkebox*

Fra : Seerup

Dato : 15-09-07 07:28

> [...]
|
| Burde vel kunne stables sammen af en omgang cement-brøndrør og -ringe.
|
| Seerup *syn's ideen er fed, og er gået i tænkebox*

Havde lige fat i kraven på en bekendt, der arbejder på et betonstøberi.
Umiddelbart mener han ikke det er til at gøre med std. betonrør. "Men hvis du
knaldet er skelet op i armeringsjern, så skal jeg nok proppe det fuld af noget
grå" var hans svar. *g*

En grå "Muh-ko" af beton, der vejer mellem 1 og 3 tons.......

*Plopp*

Seerup