MS Windows
briani 27239
Level1 Vista Driver søges
Fra : KE Kofod / 7100

Dato : 13-09-07 19:56

Jeg har et Level1 Wireless kort af typen WNC-0300, jeg har googlet lidt
på nettet jeg kan ikke finde en vista driver til denne, kan det passe ?.
Mvh.
KE Kofod.

Fra : Thunder (4920 Sølles~

Dato : 14-09-07 03:30

"KE Kofod / 7100" <dytbaat@hergaardetgodt.dk> skrev i meddelelsen
> Jeg har et Level1 Wireless kort af typen WNC-0300, jeg har googlet lidt på
> nettet jeg kan ikke finde en vista driver til denne, kan det passe ?.
> Mvh.
> KE Kofod.

Det eneste jeg kan finde er dette :

http://global.level1.com/technical.php?Id=13&Type=All&SearchName=WNC-0300

Men kig på chippen, da der som regel kan bruges en driver der passer til
denne, som f.eks. Realtek som findes på rigtigt mange netkort.

Du kan også skrive navnet på chippen her og så skal jeg forsøge at finde en
driver for dig:)

Jan

Fra : KE Kofod / 7100

Dato : 14-09-07 11:50

Thunder (4920 Søllested) skrev:
> [...]
> denne, som f.eks. Realtek som findes på rigtigt mange netkort.
>
> Du kan også skrive navnet på chippen her og så skal jeg forsøge at finde

Hej igen Jan.
Spørgsmålet er jo hvor meget jeg skal gøre ved det, teknisk virker den
jo fint med en XP driver, men grafisk nede i højre hjørne er iconet ikke
så kønt, det er som bare det.
Mvh.
KE Kofod.

Fra : Thunder (4920 Sølles~

Dato : 14-09-07 13:13

> [...]
> fint med en XP driver, men grafisk nede i højre hjørne er iconet ikke så

Hvad er det for en chip der sidder på?

Jan

Fra : KE Kofod / 7100

Dato : 15-09-07 03:14

Thunder (4920 Søllested) skrev:
> "KE Kofod / 7100" <dytbaat@hergaardetgodt.dk> skrev i meddelelsen

> Hvad er det for en chip der sidder på?

Skal jeg have computeren demonteret igen for at se dette eller kan jeg
se dette et eller andet sted i mit system ?.

Fra : Thunder (4920 Sølles~

Dato : 16-09-07 02:02

> Skal jeg have computeren demonteret igen for at se dette eller kan jeg se
> dette et eller andet sted i mit system ?.

Hej igen, prøv med Astra32 www.astra32.com

Jan