MS Windows
briani 27239
"The Java Runtime Enviroment cannot be loa~
Fra : Mona & Michael

Dato : 12-09-07 19:25

Hej Gruppe.

Jeg har døjet med JAVA-fejlmeddelelsee længe efterhånden, så nu håber jeg,
at nogen her kan hjælpe mig videre.

De kommer primært, når jeg forsøger at spille på www.komogvind.dk

Jeg HAR forsøgt at slette ALT der har med JAVA at gøre, - både via
Kontrolpanel / Tilføj eller fjern programmer samt via søgning på hele PC'en.

Jeg har slettet selve Java-pgm, opdateringer og noget, som hed noget med
J2SE.

Den første besked jeg får er:

"The Java Runtime Enviroment cannot be loaded" og derefter:

"Several Java Virtual Machines running in the same process caused an error"

Jeg håber nogen kan hjælpe mig. Tak.

Venlig hilsen

Mona, Holstebro

Fra : Torben Greve Otzen

Dato : 15-09-07 10:54

Mona & Michael skrev:
> [...]
>
> "The Java Runtime Enviroment cannot be loaded" og derefter:
>
> "Several Java Virtual Machines running in the same process caused an

Noget der plejer at virke når jeg har problemer af den slags er flg.
fremgangsmåde:

Slet alt java fra "tilføj/fjern programmer"
slette alt under c:\programmer\java
kontroller om der kører noget java i baggrunden vha. "Kør..." -
msconfig(under fanebladet start) og fjern fluebenet hvis der er noget
genstart
Rens med ccleaner - både under "renser" og "problemer"
installér java herfra: http://www.java.com/en/download/manual.jsp

Fremgangsmåden plejer at virke med mange andre programmer hvis de
forskellige versioner driller hinanden.