MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
XP-Home - søger langtid i Denne computer !
Fra : EUK

Dato : 11-09-07 07:54

Hej NG

Når jeg klikker på Denne computer, kommer der en lommelygte der svinger fra
side til side - og der går evigheder inden min drevoversigt kommer frem....
Jeg er næsten sikker på at det er mit netværksdrev den leder efter, og jeg
har prøvet om jeg kan frakoble netværksdrevet - men det vil den ikke, og
skriver at der ikke er forbindelse til netværksdrevet!!! Linket til
netværksdrevet fungerer godtnok.
Jeg har prøvet at oprette en ny forbindelse til et andet netværk og fjerne
den igen - det ville den godt - men ikke det ene drev den leder efter.
Hvordan hulen fjerner jeg den?

Jeg har også lidt samme problem i IE... hvis jeg skriver : dr.dk i
adressefeltet kommer den ikke videre.... hvorimod hvis jeg skriver :
http://dr.dk - altså hele stien kommer den omgående!!! mystisk!

Esben

Fra : EUK

Dato : 11-09-07 08:44

øh.... efter jeg genstartede computeren er mit netværksdrev væk, men den
søger stadig i laaang tid!

Fra : Jama

Dato : 11-09-07 16:23

> [...]
>
> Jeg har også lidt samme problem i IE... hvis jeg skriver : dr.dk i
> adressefeltet kommer den ikke videre.... hvorimod hvis jeg skriver :

Mon ikke du har fået et eller andet på din PC, prøv og køre SuperAntiSyware
et godt free spy program. Find det på Google
Mvh.Jama