Baldakin over badeværelsesmøbel?
Fra : Henning Lund

Dato : 08-09-07 19:17

Konen har plaget de sidste årtier om nyt badeværelsesmøblement,
så nu kunne det være nok. Jeg rev det gamle ned, og monterede
nyt, på nær den skide baldakin med 2 halogenlamper i, den kan jeg
ikke sætte op. Hvordan gør man det?
Bag på baldakinen er der 2 stk Ø15MM huller der er 100MM dybe,
fåes der en special expansionsbolt baldakinen kan skubbes ind
over, eller hvad filen sættes den fast med?

--
Mvh Henning Lund
http://www.sitecenter.dk/freespace/ med bla. lidt til salg.

Fra : Mads Kristiansen

Dato : 09-09-07 10:42

"Henning Lund" <falsk@fakeadresse.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> special expansionsbolt baldakinen kan skubbes ind over, eller hvad filen

Det er vel ligesom en hylde, med skjult ophæng. Dem jeg har sat op, består
af en tynd metalskinne, med to stænger ud fra. Så skruer man skinnen fast på
væggen, og skyder hylden ind over stængerne. Hylden er underfræst, så der er
plads til skinnen. Det kan du evt. se om der er på din baldakin. Men mon
ikke du mangler at få noget med?

Ellers kan du bruge to små vinkeljern og sætte på oversiden. Der kigger man
aldrig op alligevel.

Mvh
Mads K

Fra : Henning Lund

Dato : 09-09-07 17:09

Mads Kristiansen tastede:

> [...]
> er på din baldakin. Men mon ikke du mangler at få noget med?
>
> Ellers kan du bruge to små vinkeljern og sætte på oversiden.

Tak for svaret til jer begge, der var intet beslag med af nogen
art, men jeg klarede det med et par vinkler, i morgen vil jeg så
spørge byggemarkedet om de ikke har den du omtaler i overskud et
eller andet sted

Fra : Martin Petersen

Dato : 09-09-07 16:42

> [...]
> special expansionsbolt baldakinen kan skubbes ind over, eller hvad filen

Du kan få et monteringssæt til den i byggemarkedet. Det er to skruer, med et
lang excentisk lige stykke der rager ud af væggen. Så kan du justere den i
vater.

- Martin