Leder efter ALU-kabinet ?
Fra : Dr. Ralph

Dato : 10-07-01 11:25

Kan nogle fortælle mig, hvilke butikker i DK, der handler med
aluminiums kabinetter i tower str. - med mindst 3 indvendige harddisk
pladser, mindst 4 udvendige 5,25 pladser og med gode
afkølingsmulighder, da jeg kører med 2 stk. 10.000 SCSI harddiske ?

Jeg har set anmeldelser af Coolermaster kabinetter, og overvejer også
dem - men på www.edbpriser.dk kan jeg kun se, at modellerne 200 og 201
føres i DK - jeg er ude efter 101 fra coolermaster, da den har plads
til udvidet ATX bundkort - men hvor pokker kan jeg finde dette kabinet
henne ?

Ellers håber jeg, at andre har gode forslag til alternativer til Lian
li og Coolermaster kabinetterne - og altså med god plads både
indvendigt og udvendigt.

Se anmeldelse af Coolermaster 101 hér:
http://www.gamepc.com/reviews/hardware_review.asp?review=atc101&page=1&mscssid=&tp=

Se anmeldelse af 8 alu kabinetter hér:
http://www.gamepc.com/reviews/hardware_review.asp?review=aluru3&page=1&mscssid=&tp=

Venlig hilsen/Kind regards

Dr. Ralph

Email: dr.ralph@SPAMmail.com
Remove "SPAM" when mailing me.

Fra : Dr. Ralph

Dato : 10-07-01 11:37

Ser også lige en anmeldelse af Lian LI PC 70 full tower - ved nogle om
den kan fås hér i landet og HVOR ??

Se hér:
http://www.gamepc.com/reviews/printreview.asp?review=pc70&mscssid=&tp=

Venlig hilsen/Kind regards

Dr. Ralph

Email: dr.ralph@SPAMmail.com
Remove "SPAM" when mailing me.

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 10-07-01 13:54

Dr. Ralph <dr.ralph@spam.mail.com> wrote in

> Ser også lige en anmeldelse af Lian LI PC 70 full tower - ved nogle om
> den kan fås hér i landet og HVOR ??

studiedata.dk har PC60'eren. Det er flinke folk, så de kan da muligvis
overtales til at tage en PC70 hjem til dig.

--
Kent Oldhøj - Dansk OverclockingFAQ:
http://oldhoj.dk/overclockingfaq.htm

Fra : Iceman