Hvem er han???
Fra : Anders Sune Jensen

Dato : 10-07-01 10:30

Følgende er sakset fra Farum Avisen idag 10/07 under politirapport.

Mandag den 2 Juli

Midt på eftermiddagen måtte politiet anholde en knallertkører - på
motorvejen. Foruden at blive tiltalt for
uberettiget brug af motorvejen, så vil han også blive tiltalt for at køre i
spirituspåvirket tilstand, for ikke at have lovpligtig forsikring
, for at have lavet ændringer på knallerten samt for at have overskredet
hastighedsbegrænsningen på 110 km/t på
motorvejen. Citat slut.

Jeg tager hatten a'. Man kan næppe på en gang blive sigtet for mere på en
knallert.

MVH Anders

Fra : [UC]Rapperand =\)

Dato : 10-07-01 11:20

"Anders Sune Jensen" <lillejensen@mail.tele.dk> wrote in message news:3b4acc26$0$357$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

> [...]
> motorvejen. Citat slut.
>
> Jeg tager hatten a'. Man kan næppe på en gang blive sigtet for mere på en

Den der er slem, men hvis idioten har kørt sprit har han fortjent det imo.

Der hvor jeg gik tog knallertpap var der nogle der havde kørt 2 eller 3 på knallert og blevet stoppet hvor bøden var kommet op på
9000 kr tilsammen! Det var vist fordi de kørte MEGET råddent...

--
Regards Rasmus a.k.a. [UC]Rapperand
ICQ# 54047619

Proud member of United Cows
http://unitedcows.com

Fra : Thomas

Dato : 11-07-01 01:16

Ja i spirituspåvirket tilstand meget dumt..Det bliver en dyr omgang. Han
kunne ha fået mange ture i en taxi for de penge han kommer til at betale i
bøde. Men ellers frisk gjort med motorvejs kørsel.

Mvh. Thomas

Fra : Santa AKA ?

Dato : 28-07-01 19:59

Men ellers frisk gjort med motorvejs kørsel.

tja... det er der jo nok nogen der vil synes... Men kom til at tænke på...
Hvordan er reglerne i Tyskland (autobahn)

Santa AKA ?