Ny cylinder !!!
Fra : Philip Olsen

Dato : 10-07-01 06:49

Så er det tid til at der kommer en polini sport på min sonic, og derfor
vil jeg lige høre jer, hvilken dyse jeg skal sætte i min std. karburator, så
det kører ordentligt.

Er der nogen der ved om dem nielsencykler har til dellorto karburatorer,
passer til min originale sonic karbu.

_philip_

Fra : Mads Jensen

Dato : 10-07-01 14:41

"Philip Olsen" <qeed@mail.dk> wrote in message
> Så er det tid til at der kommer en polini sport på min sonic, og derfor
> vil jeg lige høre jer, hvilken dyse jeg skal sætte i min std. karburator,

> det kører ordentligt.

Prøv med en dyse #80... den skulle gerne passe !

Mads

Fra : Gundersen

Dato : 12-07-01 18:15

Hej

> Prøv med en dyse #80... den skulle gerne passe !

Jeg kørte med en #86 er med sport på min Neo's! Det er samme motor så det!

Jeg kørte 75km med 90/100km/t konstant, og da jeg belvstoppet og flåede
cylinderen af var den kun lunken! (jeg fålede den af med det samme, ventede ikke
på at den blev kold!)

Så den er 100% på at den virker!

Mvh emil
--