Speedfight trækker dårligt
Fra : Michael Kirkegaard

Dato : 03-09-07 19:56

Hej med jer
Efter at jeg har lavet en lille service på min Speedfight 2 fra 2001 (45),
hvor jeg skiftede tændrør, luftfilter, ruller (9 grams - standard) og
kilerem er den begyndt at køre lidt mærkeligt.
Fra stående start er alt godt, den trækker godt igennem, men så omkring 40
kmt og til ca. 55 kmt er det somom den kører i et for tungt gear, pludseligt
trækker den vildt dårligt og kun en stærk medvind eller en god bakke kan få
den over 60 kmt. Altså nedad. Skal vi op ad bakke taber den terræn
lynhurtigt.

Hvem har ideer...gerne de gode.

Den er standard udover at udstødning og skiven er fixet.

Michael

Fra : johny møller

Dato : 04-09-07 21:31

"Michael Kirkegaard" <flirtinggoose@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> terræn lynhurtigt.
>
> Hvem har ideer...gerne de gode.
>
> Den er standard udover at udstødning og skiven er fixet.

Hejsa.

Har det samme problem med vores suzuki katana 45.

har skiftet ruller til 7g (standart 5,5g), skiftet tændrør, fjernet plumpen
i udstødningen da dette ikke var originalt.

jeg har rodet en del med den, men det virker som om den har meget mere at
give af, men kan ikke, når der er hård modvind, kører den 30 :( og 25 op ad
bakker. så hvis der er nogen som også kan hjælpe mig, da det er ved at være
godt træls, for den har kørt godt for et par år siden.

den har kørt 11000km

mvh
johny

Fra : Henning Lund - Lemvi~

Dato : 05-09-07 06:54

"johny møller" <hauge@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> har skiftet ruller til 7g (standart 5,5g), skiftet tændrør, fjernet
> plumpen i udstødningen da dette ikke var originalt.

Alt for tunge ruller.