Vaskemaskine der ikke vil centrifugere
Fra : @net

Dato : 02-09-07 11:18

Hej

Vores vaskemaskine er holdt med at centrifugere. Den ser ud til at vaske
normalt, men når den skal centrifugere kører den blot med
"vaskeomdrejninger". Jeg har renset filtre og hvad jeg ellers lige kunne
finde, men det har ikke hjulpet. (Og ja - jeg har checket at centrifugering
ikke er slået fra . Det drejer sig om en Miele Delux Electronic W 723.

Håber nogen har et godt forslag så jeg kan blive færdig med vask...

Mvh og på forhånd tak

Anette

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 02-09-07 13:25

> Håber nogen har et godt forslag så jeg kan blive færdig med vask...

Har den pumpet vandet ud ? - den begynder ikke at centrifugere før den har
pumpet vandet ud.
Jeg har selv været ude for at pumpen var blokeret, og det gav en lignende
opføsel.

mvh

Andreas M. Hansen

Fra : @net

Dato : 02-09-07 20:00

"Andreas M. Hansen" skrev
> [...]
> pumpet vandet ud.
> Jeg har selv været ude for at pumpen var blokeret, og det gav en lignende

Der er ikke noget vand i maskinen og heller ikke da jeg åbnede for det låg
hvor man ellers manuelt får vandet ud (kan jo ikke lige huske hvad det
hedder

Så ja - vandet er pumpet ud

Mvh
Anette

Fra : smoelfmus

Dato : 02-09-07 15:48

"@net" <kaasing@fjernmig.hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Electronic W 723.
>
> Håber nogen har et godt forslag så jeg kan blive færdig med vask...

Hej
Vi havde samme problem her i sommer, og der fandt vi ud at vi havde kommet
for lidt vægtmæssigt i vaskemaskinen, så vi kom nogle håndklæder ind og
sattt den til at centrifugere, så prøv det.

Mette

Fra : @net

Dato : 02-09-07 20:01

"smoelfmus" skrev i en meddelelse

> [...]
> for lidt vægtmæssigt i vaskemaskinen, så vi kom nogle håndklæder ind og
> sattt den til at centrifugere, så prøv det.

Jeg troede først det var fordi vi havde *overfyldt* maskinen, så jeg tog
noget ud og prøvede igen - samme resultat. Til sidst fjernede jeg alt og
prøvede igen - samme endnu engang. Så jeg tror ikke det har noget med vægt
at gøre. Men tak for indlægget

Mvh
Anette

Fra : Mogens

Dato : 02-09-07 18:39

"@net" <kaasing@fjernmig.hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Håber nogen har et godt forslag så jeg kan blive færdig med vask...

Er det samme fejl med tom maskine?

Fra : @net

Dato : 02-09-07 20:03

"Mogens" skrev i en meddelelse

> Er det samme fejl med tom maskine?

Ja - det har jeg også prøvet. Den reagerer ikke. Har lige prøvet at køre en
tom kogevask igennem (fik ikke lige checket om den centrifugerede, men
tænkte maskinen havde godt af det). Jeg ved desværre ikke om det har
hjulpet, da børnene er gået iseng og jeg har ikke lige lyst til at vække dem

Mvh
Anette

Fra : Mogens

Dato : 02-09-07 20:09

> Ja - det har jeg også prøvet. Den reagerer ikke.

Motor eller styring af den er nok stået af...

Fra : @net

Dato : 03-09-07 19:00

Crap... Det lyder dyrt!

Tak for hjælpen

Mvh Anette

"Mogens" skrev

Fra : ksk

Dato : 09-09-07 18:54

"@net" <kaasing@sletmighotmail.com> skrev i meddelelsen
> Crap... Det lyder dyrt!
>
> Tak for hjælpen
>
> Mvh Anette
>

> "Mogens" skrev

det er studs til nivo sensor der er tilstoppet ---- kan evt klares med en
kraft omgang citrosyre ,, hvis det ikke hjælper skal du ha bagbeklædning har
find en gummislager der sidde på selv tromlekar og stikke noget igenmme

KsK

Fra : STIG RASMUSSEN

Dato : 03-09-07 05:18

Når Du tager filtret ud så mærk efter om pumpevingen kører frit hos os sad
en mønt og holt på den da den kom væk kørte maskinen igen

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 05-09-07 08:38

On 2 Sep., 12:18, "@net" <kaas...@fjernmig.hotmail.com> wrote:
> [...]
> ikke er slået fra . Det drejer sig om en Miele Delux Electronic W 723.
>
> Håber nogen har et godt forslag så jeg kan blive færdig med vask...

Vores Bauknecht gjorde det samme, det var lågekontakten der var
defekt.

--
Christian