Forwardning af port på Zyxel P2602R
Fra : Lars

Dato : 04-09-07 14:07

Hej NG

Jeg har ikke kunne få det til at virke nogen som her en ide ?

JEg skal have mit CC Zyxel P2602R til at forwarde port 20 og 21 til min
computer, hvor der sidder en SMC router imellem, mit problem er, skal jeg
forwarde portene til min IP 192.168.2.XXX i Zyxel eller skal jeg forwarde
portene til routeren 10.0.0.XXX også der fra forwarde fra routeren til
computeren, jeg kan ihvert fald ikke få det til at virke nogen som har en
ide???

Venlig Hilsen
Lars

Fra : alexgthomsen@gmail.c~

Dato : 10-09-07 19:35

Hej Lars

Du skal forwarde portene fra Zyxel routeren til SMC routeren's (den
der sidder "inderst" i forhold til internettet) ipadresse - den IP den
får på "ydersiden" (den side der peger mod Zyxel routeren).

I SMC routeren skal du så route port 20/21 videre til din PC.

\\Alex