Fejl i Setup
Fra : Ole J. Hansen

Dato : 09-07-01 21:28

Hej NG!

Jeg har et problem, jeg har færdiggjort et projekt, og nu vil jeg gerne have
lavet et Setup, jeg benytter Package and Deployment wizard, jeg får også
lavet en del, men når jeg skal benytte Setup-disken får jeg en fejl
"The file'C:\Temp\msftqws.pdw\$(DLLSelfRegisterEX)' could not be registered
because it was not founr."
Er der nogen her der kan oplyse mig om, hvor jeg fejler.

Med venlig hilsen

Ole J. Hansen

Fra : Anton Vestergaard

Dato : 10-07-01 11:06

Hej Ole
Det er en bug i forbindelse med Office 2000, så vidt jeg husker.
Prøv at søge på:
http://support.microsoft.com/support/kb/articles/Q208/6/99.ASP

mvh
Anton

Fra : Ole J. Hansen

Dato : 10-07-01 19:27

Mange tak for hjælpen, det var netop det jeg havde brug for, og det er
ganske rigtigt en bug.
Jeg har nu fået klaret mit, igen mange tak.
Hvordan kan man huske sådan noget ????????????????
M.v.h.
Ole J. Hansen

Fra : Anton Vestergaard

Dato : 10-07-01 21:16