MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Foretrukne er venstre-stillet
Fra : Ukendt

Dato : 01-09-07 14:25

Pludselig er mine foretrukne begyndt at åbne ´til venstre´ - dvs. at
undermenuerne åbner på venstre side af menuen i stedet for højre. Mapper og
undermapper i foretrukne folder ud på venstre side også - ret irreterende
når man er vant til at de normalt folder ud på højre side.

Hvordan ændre man det ?

Hilsen Palle

Fra : kep

Dato : 01-09-07 14:41

"Palle Johansen" <invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> og undermapper i foretrukne folder ud på venstre side også - ret
> irreterende når man er vant til at de normalt folder ud på højre side.

Hej
Måske er der noget du kan bruge her
http://www.hcma.dk/tips51to60.htm#no55

kep

Fra : Ukendt

Dato : 01-09-07 20:19

"kep" <kepFJERN@postkasse.net> skrev i meddelelsen news:46d96c0a$0$13564
> Måske er der noget du kan bruge her
> http://www.hcma.dk/tips51to60.htm#no55

Nej - det er noget halløj der er kommet med en vista-update... Den på virker
både stifinder og IE
Jeg kørte en 2 måneder gammel ghost tilbage - og problemet var væk. Men
efter at den hentede de seneste 110 mb updates kom problemet tilbage...

Jeg har et par screenshots her:

www.cliffhanger.dk/dump1.jpg

Her har jeg trykket på mappen PC i hyperlinks, og herefter på edbpriser -
som det ses folder den ud til venstre

www.cliffhanger.dk/dump2.jpg

Her har jeg trykket på rediger i menulinien. Som det ses, åbner den her
forskudt 1 menupunkt til højre. Normalt åbner den jo nedefter lige under
rediger (prøv selv)...

Hilsen Palle