MS Windows
briani 27239
Overførsel af data fra gammel bærbar til n~
Fra : Thunder \(4920 Sølle~

Dato : 30-08-07 21:01

Jeg har en gammel bærbar med XP Sp2 hvor jeg gerne vil have flyttet div.
filer samt alle Outlook Express data/mapper/gemte mails til en ny bærbar med
Vista Home basic.

Hvordan gøres dette lettest?

--

Med venlig hilsen / With kind regards

Jan Johansson

Fra : Carl Drud

Dato : 30-08-07 20:03

On 2007-08-30, Thunder (4920 Søllested) wrote:

> [...]
> filer samt alle Outlook Express data/mapper/gemte mails til en ny bærbar med

OE-->Windows Mail:

http://groups.google.dk/group/dk.edb.internet.software.mail+news.outlook-express/msg/ef64122d2dd43c95?hl=da&

--
Carl

Fra : Thunder \(4920 Sølle~

Dato : 30-08-07 22:28

"Carl Drud" <carl.drud@myrealbox.com> skrev i en meddelelse

> OE-->Windows Mail:
>
> http://groups.google.dk/group/dk.edb.internet.software.mail+news.outlook-express/msg/ef64122d2dd43c95?hl=da&
>
> --
> Carl

Jeg takker for oplysningen med hensyn til OE:)

Nu mangler jeg bare at få sat netværk op men har desværre glemt hvordan:(
Jeg var ude for et biluheld nogle år tilbage og det tager lidt på
hukommelsen en gang imellem, så netværkopsætning er røget ud:(

Fra : JSM

Dato : 31-08-07 18:47

"Thunder (4920 Søllested)" <thunderFJERN@pc.dk> skrev i meddelelsen
> Jeg har en gammel bærbar med XP Sp2 hvor jeg gerne vil have flyttet div.
> filer samt alle Outlook Express data/mapper/gemte mails til en ny bærbar
> med Vista Home basic.
>
> Hvordan gøres dette lettest?

Brug Vista's "Windows Overførsel"-funktion.

mvh

Jesper