programmering i visual basic
Fra : Henrik Holm-Hansen

Dato : 09-07-01 21:04

Jeg står og skal have lavet noget arbejde i min Access-database, så jeg
fremover kan e-maile automatisk til mine kunder, og søger i den forbindelse
kontakt til en person, der kunne være interesseret i at lave et stykke
solidt arbede, og samtidigt tjene nogle penge. Du kan lave arbejdet
hjemmefra, og vi kan holde kontakt via e-mail.

Mvh
Henrik Holm-Hansen
MultiMail
Købmagergade 2, 5.sal
1150 København K
e-mail: henrik@multimail.dk

Fra : Gigasoft Danmark

Dato : 10-07-01 20:42

"Henrik Holm-Hansen" <henrik@multimail.dk> wrote in message
> [...]
> solidt arbede, og samtidigt tjene nogle penge. Du kan lave arbejdet
> hjemmefra, og vi kan holde kontakt via e-mail.

Hej Henrik

Hvis du vil sende en kravs-spefikation vil jeg gerne give et tilbud på dit
projekt.

Mvh.
Bjarne Østergård
Gigasoft Danmark