Originale Velux gardiner
Fra : jones_net

Dato : 29-08-07 07:40

Hejsa

Jeg skal have fat i nogle originale Velux gardiner med mørklægning og
kombi-plissé samt insektnet.
Nu har jeg kigget et par forskellige steder, men _ingen_ vil handle så meget
som en krone! og vi snakker omkring 8.000,-
Kender I nogle gardinforhandlere, som ikke kun sælger Velux til listepriser?

mvh
Claus

Fra : ozio

Dato : 01-09-07 20:42

Hej

Har købt dem i XL byg og fået kontant rabat

/Oizo