MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Vista webcam og Skype
Fra : Bo Nielsen

Dato : 24-08-07 20:08

Hej,

Har et spørgsmål der vedrører Vista og Skype, men da hovedspørgsmålet
vedrører Vista våver jeg
at stille spørgsmålet her.

Jeg har et webcam som jeg med godt resultat har brugt på min gamle PC som
havde Windows XP Pro.
Bruger det til samtaler på Skype.

Jeg har så fået en ny maskine med Vista, fik en opdatering til mit webcam så
det kan fungerer på Vista, og det
virker også fint med MSN, jeg kan se den jeg taler med, og de kan se mig.

Men på Skype kan man ikke se mig. Der er et ikon på skype der viser jeg har
webcam, når jeg tester det i Skype
kan jeg se mit billede fra mit webcam lokalt i skype, men det sendes ikke ud
til modparten under samtalen.

Er der er her der har Vista som har samme problem, og måske har fundet en
løsning?

Bo