Adobe Reader 8.0 Pro til Linux?
Fra : desktop

Dato : 23-08-07 17:30

Der er en del væsentlige forbedringer i Adobe Reader 8.0 i forholden til
7.0, men det lader til at man kun kan få 8.0 til Windows, kan dette virkelig
passe?

Fra : Karl Erik Christense~

Dato : 23-08-07 18:04

Den Thu, 23 Aug 2007 18:29:58 +0200 skrev desktop:

> Der er en del vsentlige forbedringer i Adobe Reader 8.0 i forholden til
> 7.0, men det lader til at man kun kan f 8.0 til Windows, kan dette virkelig
> passe?

Tænkte at det må Adobe da vide (www.adobe.com). Og ganske rigtigt, der
gjorde de.
Jeg ved ikke lige hvad du gør nu da din browser ikke virker, men kan du
ikke ftp'e dig frem til en ny?

Ja ja, skæld bare ud, men jeg kunne ikke dy mig

Karl Erik Christensen

www.ranunkelvej.com - www.ranunkelvej.com/sai/

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 23-08-07 19:12

Karl Erik Christensen <karlerik@_NULL_ranunkelvej.com> writes:

> [...]

Der er så vidt jeg ved kun Pro tilgængeligt til Windows og Mac, ellers
er det readeren.
--
Thorbjørn Ravn Andersen

Fra : Adam Sjøgren

Dato : 23-08-07 18:18

On Thu, 23 Aug 2007 18:29:58 +0200, desktop wrote:

> Der er en del væsentlige forbedringer i Adobe Reader 8.0 i forholden til
> 7.0, men det lader til at man kun kan få 8.0 til Windows, kan dette virkelig
> passe?

Nej, du kan få Adobe Reader 8.1 til Mac OS X.

Du kan heller ikke få f.eks. Shockwave, Photoshop, Illustrator og mange
andre programmer til GNU/Linux-baserede systemer.

Frie alternativer til Adobe Reader kunne f.eks. være evince, xpdf, gpdf
eller måske keyjnote.

Mvh.

--
"Computers are there to save programmers time" Adam Sjøgren
asjo@koldfront.dk