MS Windows
briani 27239
Kan ikke installere Microsoft Office 2007 ~
Fra : BRSF-DK

Dato : 22-08-07 15:08

Undskyld hvis det er forkert gruppe, men så henvis mig til korrekt gruppe

Jeg har købt Office 2007 Enterprise DK, som vi gerne vil have på vor
Desktop, hvor der er Windows XP Pro SP2 DK fuldt opdateret

jeg kan ikke installere Office 2007 på min Dell desktop. Der kommer en
pop-up og fortæller, den ikke er brugbar til opgradering af tidligere
version af Office 2007 (jo I læser rigtigt 2007), og at tidligere version
skal afinstalleres.

Jeg har en fuldt opdateret version Office 2003 installeret samt
kompabilitets pack for 2007 filer. Jeg har prøvet at afinstallere den pack,
men det gav ingen ændring.

På min gamle Dell Latitude også med WIN XP PRO SP2 DK, som INTET Microsoft
Office har, prøvede jeg så, og den installeret UDEN problemer.

Prøvede så på min hustrus bærbare, som også har Office 2003 fuldt opdateret
lykkedes det heller ikke. Der kom samme pop-up som på Dell desktop.

Er der en af jer som kan give et råd, vil jeg blive glad, for vi ville gerne
have såvel Office 2003 som 2007 på vor desktop.

Bjarne

Fra : BRSF-DK

Dato : 22-08-07 15:28

Fandt lige dk.edb.programpakker.ms-office, så jeg prøver der

Undskyld ulejligheden

Bjarne