/ Forside / Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Mobil-Telefoni
#NavnPoint
Klaudi 20830
refi 17101
Nordsted1 13879
o.v.n. 13756
Kortoverv.. 9673
thyfoon 6564
Ghettofam.. 6087
rotw 5524
katekismus 5124
10  g_h 4281
TDC's net?
Fra : Thore


Dato : 21-08-07 13:36

Hej..
De sidste måneder har jeg haft et underligt problem:

Når jeg skal ringe op, ser det ud som om den ringer i displayet, men
efter ½ minut, lukker jeg, og kalder op igen.

Nogle gange går opkaldet igennem, andre gange er jeg igen nødt til at
afslutte, slukke telefonen, tænde igen, og ringe op igen. Så går
opkaldet altid igennem...

Ringede til tdc support, som forklarede at jeg bare skulle slukke
telefonen en gang imellem... gerne 1 eller to gange pr. dag.

Kan da ikke passe?

Bestilte ved samme lejlighed en ny telefon (SE K610i til afløsning for
den gamle T610i), som han kunne give rabat på, hvis jeg lavede
abbonementet om...

Har fået ordrebekræftelse på det nye abbonement, men de "5-8 dages"
leveringstid på telefonen er overskredet med 1,5 måned.

Desuden sagde supporteren, at det ikke var sikkert mit oprindelige
problem blev løst med ny telefon...

Andre med lign. problemer?

--
Venlig hilsen / Best regards
Thore Sorensen - DK2700 Brønshøj / DK2620 Albertslund
(Erstat evt .invalid med .dk for direkte mail)

Se min hobbyside: www.RacePhoto.dk

 
 
Jean (21-08-2007)
Kommentar
Fra : Jean


Dato : 21-08-07 13:42

Thore skrev:
> Når jeg skal ringe op, ser det ud som om den ringer i displayet, men
> efter ½ minut, lukker jeg, og kalder op igen.
>
> Nogle gange går opkaldet igennem, andre gange er jeg igen nødt til at
> afslutte, slukke telefonen, tænde igen, og ringe op igen. Så går
> opkaldet altid igennem...

> Ringede til tdc support, som forklarede at jeg bare skulle slukke
> telefonen en gang imellem... gerne 1 eller to gange pr. dag.
>
> Kan da ikke passe?

Ja, alle de konsulenter jeg har snakket med (Sony Ericsson, Samsung, Nokia)
siger alle at man bør slukke sin telefon nogle gange om ugen.

Personligt bruger jeg kun Sony Ericsson-telefoner, og har aldrig problemer
med den slags. Og jeg slukker kun telefonen, hvis jeg en sjældent gang skal
skifte SIM-kort.

> Bestilte ved samme lejlighed en ny telefon (SE K610i til afløsning for
> den gamle T610i), som han kunne give rabat på, hvis jeg lavede
> abbonementet om...
> Har fået ordrebekræftelse på det nye abbonement, men de "5-8 dages"
> leveringstid på telefonen er overskredet med 1,5 måned.
> Andre med lign. problemer?

Har du kontatet TDC? Og hørt hvad der sker med din bestilling? Måske der er
sket en menneskelig fejl?

Mvh Jean.



Thore (21-08-2007)
Kommentar
Fra : Thore


Dato : 21-08-07 14:44

On Tue, 21 Aug 2007 14:42:02 +0200, "Jean" <ask@me> wrote:

>Ja, alle de konsulenter jeg har snakket med (Sony Ericsson, Samsung, Nokia)
>siger alle at man bør slukke sin telefon nogle gange om ugen.
>
>Personligt bruger jeg kun Sony Ericsson-telefoner, og har aldrig problemer
>med den slags. Og jeg slukker kun telefonen, hvis jeg en sjældent gang skal
>skifte SIM-kort.
>
Nu har jeg haft mobiltelefoner i mange år, og da aldrig haft den slags
problemer (heller ikke den gang man skulle kalde Rigstelefonen)
Troede egentlig at telefonen automatisk skiftede repeater, når man
flyttede sig i samfundet...ak-ja...

>> Bestilte ved samme lejlighed en ny telefon (SE K610i til afløsning for
>> den gamle T610i), som han kunne give rabat på, hvis jeg lavede
>> abbonementet om...
>> Har fået ordrebekræftelse på det nye abbonement, men de "5-8 dages"
>> leveringstid på telefonen er overskredet med 1,5 måned.
>> Andre med lign. problemer?
>
>Har du kontatet TDC? Og hørt hvad der sker med din bestilling? Måske der er
>sket en menneskelig fejl?
>
>Mvh Jean.
>
Prøvede i fredags, men opgav efter 25 minutters ventetid...
Prøver igen...

--
Venlig hilsen / Best regards
Thore Sorensen - DK2700 Brønshøj / DK2620 Albertslund
(Erstat evt .invalid med .dk for direkte mail)

Se min hobbyside: www.RacePhoto.dk

Jean (21-08-2007)
Kommentar
Fra : Jean


Dato : 21-08-07 15:34

Thore skrev:
> Nu har jeg haft mobiltelefoner i mange år, og da aldrig haft den slags
> problemer (heller ikke den gang man skulle kalde Rigstelefonen)
> Troede egentlig at telefonen automatisk skiftede repeater, når man
> flyttede sig i samfundet...ak-ja...

Du blander tingene sammen. At der er fejl på telefonen er ikke operatørens
skyld.

> Prøvede i fredags, men opgav efter 25 minutters ventetid...
> Prøver igen...

Hvilket nummer ringer du til?

Mvh Jean.



Thore (21-08-2007)
Kommentar
Fra : Thore


Dato : 21-08-07 19:26

On Tue, 21 Aug 2007 16:33:57 +0200, "Jean" <ask@me> wrote:

>Thore skrev:
>> Nu har jeg haft mobiltelefoner i mange år, og da aldrig haft den slags
>> problemer (heller ikke den gang man skulle kalde Rigstelefonen)
>> Troede egentlig at telefonen automatisk skiftede repeater, når man
>> flyttede sig i samfundet...ak-ja...
>
>Du blander tingene sammen. At der er fejl på telefonen er ikke operatørens
>skyld.

Når supporteren siger det åbenbart ikke hjælper at skifte telefon, må
jeg antage det er operatøren og ikke producenten, der fejler...
>
>> Prøvede i fredags, men opgav efter 25 minutters ventetid...
>> Prøver igen...
>
>Hvilket nummer ringer du til?
>
80808022

--
Venlig hilsen / Best regards Thore Sorensen
DK-2700 Bronshoj / DK-2620 Albertslund

(Erstat evt .INVALID med .DK hvis du mailer direkte)
Se min hobbyside: www.RacePhoto.dk

Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177559
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408936
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste