? Summasum - kontoudtog -
Fra : NG

Dato : 19-08-07 14:42

Er det korrekt at jeg ikke kan udskrive kontoudtog med saldo i den valuta
som den pågældende kunde er faktureret i ?

Fra : www.netink.dk / ww~

Dato : 19-08-07 15:21

Hejsa

>Er det korrekt at jeg ikke kan udskrive kontoudtog med saldo i den valuta
>som den pågældende kunde er faktureret i ?

Kartotek - > Højreklik på debitor - > vælg kontoudtog !

--

Lars Engelhardt
www.GPSdebat.dk

Fra : NG

Dato : 19-08-07 16:55

> Kartotek - > Højreklik på debitor - > vælg kontoudtog !

Så langt er jeg nået - mit spørgsmål går på at få udskrevet i den valuta som
kunden er debiteres i - fx. Euro.

Fra : www.netink.dk / ww~

Dato : 19-08-07 17:30

Hejsa

>Så langt er jeg nået - mit spørgsmål går på at få udskrevet i den valuta som
>kunden er debiteres i - fx. Euro.

Det kan du ikke - den regner jo om til DKK - som er den valuta du skla
føre i dit regnsbak, og afregne moms med til SKAT

Så må du oplyse valutakursen til din kunde !

--

Lars Engelhardt
www.GPSdebat.dk

Fra : NG

Dato : 19-08-07 17:50

> Det kan du ikke - den regner jo om til DKK - som er den valuta du skla
> føre i dit regnsbak, og afregne moms med til SKAT
>
> Så må du oplyse valutakursen til din kunde !

SÅ ser du det samme som jeg -

Det ville ellers være naturligt at kunne sende et kontoudtog i den valuta
kunden er debiteret men summa er nok mest baseret på Danmark.