MS Windows
briani 27239
Stifinder i Vista
Fra : KV Christiansen

Dato : 20-08-07 21:34

Hej NG

Har lige fået min nye pc og sidder og roder lidt.. stifinder i vista hvor er
den henne?

mvh

KC

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 20-08-07 21:47

"KV Christiansen" <kay-verner@forum.dk> skrev i en meddelelse
> Hej NG
>
> Har lige fået min nye pc og sidder og roder lidt.. stifinder i vista hvor
> er den henne?

windowstast + e

Kurt

Fra : JJ

Dato : 20-08-07 23:54

> [...]
> Hej NG
>
> Har lige fået min nye pc og sidder og roder lidt.. stifinder i vista hvor

Tillykke med dit nye legetøj.

Prøv at venstreklikke på startsymbolet (den i nederste venstre hjørne på
skærmen) der får du en del muligheder, bl.a. adgang til stifinder.

Hilsen
Jørgen

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 21-08-07 18:15

"KV Christiansen" wrote

> Har lige fået min nye pc og sidder og roder lidt.. stifinder i vista
> hvor er den henne?

En tredie metode er Windows-tast | skriv w [1] | tryk på ENTER-tasten,
jeg kan ikke huske tastaturgenvejene og synes at det er en udmærket måde
at finde og starte programmerne på.

[1] ideen er at man kan finde programmerne hvis man kan huske noget fra
dets navn, man kunne også skrive "sti" i stedet for.

Fra : KV Christiansen

Dato : 21-08-07 20:38

"Peder Vendelbo Mikkelsen" <example@example.com> skrev i meddelelsen

> [...]
>
> [1] ideen er at man kan finde programmerne hvis man kan huske noget fra
> dets navn, man kunne også skrive "sti" i stedet for.

Tak for alle svarene....

Fra : Peter Martinsen

Dato : 21-08-07 21:52

Stifinder hedder nu Windows Explorer !

Mvh Peter

Fra : JJ

Dato : 23-08-07 09:50

"Peter Martinsen" <petermartinsen@thorsagerby.dk> skrev i en meddelelse
> Stifinder hedder nu Windows Explorer !
>
> Mvh Peter
> "KV Christiansen" <kay-verner@forum.dk> wrote in message

Hej Peter

Hvad mener du?

Jeg har Vista Home DK - Der hedder den altså stadig "Stifinder" og ligner
den "gamle" Stifinder.

Hilsen
Jørgen

Fra : Ukendt

Dato : 23-08-07 13:04

højreklik på start knappen og vælg stifinder.

NHJ'