Rodfræsning
Fra : Fister Løgsovs

Dato : 18-08-07 08:39

Hej.
Jeg har fældet nogen træer for en kollega, som skal rodfræses.
Hvor langt over jorden skal de være skåret af?
Kai

Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 18-08-07 13:12

On Sat, 18 Aug 2007 09:39:14 +0200, Fister Løgsovs
<Kunta@starmail.invalid.co.za> wrote:

>Jeg har fældet nogen træer for en kollega, som skal rodfræses.
>Hvor langt over jorden skal de være skåret af?

Så langt nede det kan lade sig gøre.
Jo mere stub der skal fræses væk, jo længere tid tager det - og jo mere
vil det sikkert koste.
Gartneriet - http://www.gartneriet.dk/

Fra : Fister Løgsovs

Dato : 18-08-07 13:25

Mads Lie Jensen formulerede lørdag:

> Så langt nede det kan lade sig gøre.
> Jo mere stub der skal fræses væk, jo længere tid tager det - og jo mere
> vil det sikkert koste.

Ok, tak skal du have.
Kai

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 18-08-07 23:26

"Fister Løgsovs" <Kunta@starmail.invalid.co.za> skrev> Hej.
> Jeg har fældet nogen træer for en kollega, som skal rodfræses.

Stakkels kollega

--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 19-08-07 00:34

Preben Riis Sørensen wrote:

> Stakkels kollega

Også min umiddelbare tanke. Men det er vist nok kollegaens stubbe, der skal
fræses.

Den danske sprog er en svær en.

Erik Ginnerskov
http://html-faq.dk

Fra : Max

Dato : 19-08-07 07:34

Hej Erik

> Også min umiddelbare tanke. Men det er vist nok kollegaens stubbe,
> der skal fræses.

Er det ikke en ganske almindelig barbering ? :)

--
Mvh Max

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 19-08-07 20:14

> Hej Erik

> Er det ikke en ganske almindelig barbering ? :)

Den skal nok tage det grove

--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen