USB prob.
Fra : Allan

Dato : 09-07-01 10:30

Jeg har kun 2 USB indgange men skal bruge 4, hvad gør jeg ?
Findes der et produkt der kan klare dette problem og som ikke koster en
million ?

Fra : Bjarne Duelund

Dato : 09-07-01 10:35

Hej Allan

"Allan" <allan@cmopul.com> skrev i en meddelelse news:cQe27.1100$6x5.145573@news000.worldonline.dk...
> Jeg har kun 2 USB indgange men skal bruge 4, hvad gør jeg ?
> Findes der et produkt der kan klare dette problem og som ikke koster en
> million ?

Indstikskort med ekstra USB udgange eller en USB hub der tilsluttes nuvrende USB.
Xircom laver nogle lækre USB hubs.

--
Mvh Bjarne Duelund, duelund@danbbs.dk
Opsætning af Win98SE ICS, Fjernstyring med VNC, ADSL Tips m.m.:

Fra : Allan

Dato : 09-07-01 11:00

"Bjarne Duelund" <_X_duelund@danbbs.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> "Allan" <allan@cmopul.com> skrev i en meddelelse
>
> Indstikskort med ekstra USB udgange eller en USB hub der tilsluttes

Ok, tak.
Har du nogen ide om hvor og til hvilken pris ?

Fra : Bjarne Duelund

Dato : 09-07-01 11:24

Hje Allan

"Allan" <allan@cmopul.com> skrev i en meddelelse news:Agf27.1703$ae6.135844@news010.worldonline.dk...

> Har du nogen ide om hvor og til hvilken pris ?

Jeg har set dem i ComputerCity, vist nok 3-400,- for en 4-ports.
Ok det er ikke billigt, men de stinker af kvalitet.

Du kan finde andre på www.edbpriser.dk

--
Mvh Bjarne Duelund
duelund@danbbs.dk

Fra : Allan

Dato : 09-07-01 11:49

> Hje Allan

> Jeg har set dem i ComputerCity, vist nok 3-400,- for en 4-ports.
> Ok det er ikke billigt, men de stinker af kvalitet.
>
> Du kan finde andre på www.edbpriser.dk

tak

Fra : Anders Hansen

Dato : 09-07-01 11:41

Du er nok bedst stillet med et indstikskort, da det vil give dig mere
båndbredde.
Man kan få et indstikskort med 2 usb porte til ca. 175 kr.
Jeg havde et problem da jeg har både usb adsl modem og et usb webcam. Der
var simpelthen ikke båndbredde nok med kun en kanal. Derfor får du mere ud
af et indstikskort - prisen er jo næsten den samme.

MVH/Anders

Fra : Allan

Dato : 09-07-01 11:53

"Anders Hansen" <isl45662@image.dk> skrev i en meddelelse
> Du er nok bedst stillet med et indstikskort, da det vil give dig mere
> båndbredde.
> Man kan få et indstikskort med 2 usb porte til ca. 175 kr.

Det kræver vel en ledig pci? plads ?

> Jeg havde et problem da jeg har både usb adsl modem og et usb webcam. Der
> var simpelthen ikke båndbredde nok med kun en kanal. Derfor får du mere ud
> af et indstikskort - prisen er jo næsten den samme.

Har usb webcam, usb adsl modem, usb printertilslutning samt usb mus.

webcam'et kan jeg leve med ikke bliver tilsluttet, men de andre skal jeg, på
en eller anden måde finde en løsning på.
Ville det være et problem at køre det gennem en usb 4 ports hub if forhold
til båndbredde ?

Fra : Anders Hansen

Dato : 09-07-01 16:16

> [...]

> en eller anden måde finde en løsning på.
> Ville det være et problem at køre det gennem en usb 4 ports hub if forhold

Tja, jeg fik en besked om at usb adsl modem'et brugte 74 % af ressourcerne
og så var der ikke nok til mit webcam, en printer eller mus bruger jo nok
noget mindre end et web cam? Men jeg ville alligevel købe et PCI
indstikskort hvis jeg var dig!

MVH/Anders