Hvem bruger Swap?
Fra : Lars Møller

Dato : 17-08-07 07:06

Hej gruppe

En ting der ofte har irriteret mig, er at jeg ikke har kunne finde en
passende kommando der viser hvilken process der benytter/fylder swap.

Er der nogen der kender en god metode?

Med venlig hilsen

Lars P. Møller

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 17-08-07 07:23

Lars Møller <larsmo@post3.tele.dk> writes:

> En ting der ofte har irriteret mig, er at jeg ikke har kunne finde en
> passende kommando der viser hvilken process der benytter/fylder swap.

ps og top.

Præcis hvordan, afhænger af hvilket operativsystem du bruger.
--
Thorbjørn Ravn Andersen

Fra : Lars Møller

Dato : 17-08-07 08:05

Thorbjørn Ravn Andersen skrev:

> ps og top.
>
> Præcis hvordan, afhænger af hvilket operativsystem du bruger.
Hej Thorbjørn

Jaeh.. Jeg kunne jo have læst man siden for top lidt grundigere fra
starten. Tak for hjælpen.

Med venlig hilsen

Lars