Hvor skaffer man gamle klinker?
Fra : Roberto Saldo

Dato : 09-07-01 08:18

Gamle og gamle, min trappesten er lavet i 1967 og der er de klassiske
mørkebrune stentøjsklinker på. Et par af dem er revnet og dele mangler,
det ser i det hele taget herrens ud.

Hvor skaffer man sådan noget udgået noget?

Jeg kan osse bruge brugte, de passer osse bedre til de andre.

Mvh
Roberto

Fra : eam

Dato : 09-07-01 16:35

Prøv: http://www.flisebent.dk/

eam

Fra : Gunnar Grooss

Dato : 09-07-01 21:13

> [...]
> det ser i det hele taget herrens ud.
>
> Hvor skaffer man sådan noget udgået noget?
Prøv Flisemanden i Vivild, han har efter sigende alt. Jeg kender ikke andet
navn end Flisemanden, men det er også nok når du kommer i nærheden.
M.V.H. Gunnar

Fra : Preben Kaas

Dato : 09-07-01 21:43

Hej Roberto

Her er 3 muligheder, som jeg hørte om for ca. 3 år siden i Fyens
Stiftstidendes boligmagasin.
Det forlød dengang at de alle lå inde med flere tusinde fliser fra
flere års opkøb af udgåede restpartier:

Murermester Bent Ove Andersen, Dyrup v. Odense tlf. 66 17 01 98

Vivild Fliser ved Allingåbro på Djursland tlf. 86 48 62 72

Frederikssund Fliser i Frederikssund tlf. 47 31 09 07

Håber telefonnumrene stadig gælder.

Go' jagt.

Hilsen
Preben

ved e-mail fjern xxxx

Fra : Roberto Saldo

Dato : 10-07-01 09:56

Tak for alle svar, mon ikke et af raadene giver bid :)

Mvh
Roberto