Palm Desktop
Fra : Peter Jespersen

Dato : 09-07-01 08:29

Hi there!

Ja det er mig igen!

Er der nogen derude i det danske sommerland, der har fået Palm Desktop
for Windows til at fungere under Odin ??

Det er ikke noget problem at installere skidtet og den er da ej heller
blevet skudt væk under mig endnu, men de kan ikke finde hinanden (Altså
Palm Desktop og Piloten)...PilotLink 093 har virket fra første sekund,
men det kunne være lidt rart hvis man kunne sige at Palm Desktop for
Windows kan fungere under Odin...Jeg benytter den medfølgende 3.1.1 og
ikke 4.0, kunne det være problemet ??

Live long and prosper...