Til altanen
Fra : Ad Infinitum

Dato : 15-08-07 16:04

Ved ikke hvad navnet er på dem, men har set dem flere steder opsat på
altaner.

Ca. 30/50 cm høje og bruges som en slaks "læskærm". monteres på gelænderet
nogle med glas andre bare et helt stykke.

Tror vist jeg skal ud og tage et foto fra en nabo, som kommer i rette
gruppe.

Men jeg vil gerne have oplyst hvad de hedder og hvor man skal lede efter
dem.

Fra : Martin Bak

Dato : 15-08-07 18:39

"Ad Infinitum" <nop@nop.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> nogle med glas andre bare et helt stykke.
>
> Tror vist jeg skal ud og tage et foto fra en nabo, som kommer i rette

I stedet for at begynde at stjæle fotografier fra naboen kunne du måske
spørge ham om hvor han har fået omtalte skærme fra?

Martin

Fra : Armand

Dato : 16-08-07 00:21

> "Ad Infinitum" <nop@nop.dk> skrev i en meddelelse

> I stedet for at begynde at stjæle fotografier fra naboen ............

Hæ! Lige i Onkel Kurts ånd:
Der var kjæmpe bryllup i den norske gren af familien og det blev afholdt i
gildesalen på en større kro i oplandet. Onkel Kurt kom som en af de første
ind og besigtigede gildesalen: Dansktalende og med et fotografiapparat på
maven roste han interiøret overfor nogle af de ansatte og spugte om han
måtte tage et billede, hvilket blev ham tilladt - Hvorefter han frejdigt gik
hen til væggen og fattede omkring rammen på et af de store landskabsmalerier
der prægede væggene, til personalet skyndsomst kom stormende og gelejdede
ham håndfast ud!
Ikke helt et match med norsk humor

--
Armand.