BDSM - kildelege / kildetortur
Fra : Dorthe Tingvad Asche~

Dato : 09-07-01 00:17

Hej

Jeg sad lige og surfede nettet for at finde nogle spændende historier og
ISÆR billeder med min yndlings-aktivitet indenfor BDSM :

Kilde-lege / kilde-tortur

Desværre fandt jeg ikke det 'helt rigtige', fordi de fleste ting på nettet
som indbefatter at kilde folk, især drejer sig om fødder.
Fødder er ikke lige mig, faktisk er det et et sikkert 'turnOFF' hvis nogle
blot truer med at røre mine små søde str. 35 fusser

Jeg håbede på at nogle af jer i nyhedsgruppen måske kendte et link eller to,
som var interessant ... Eller selv kunne diske op med en god fantasi
(virkeligheds historie) over emnet

Kildne hilsner

tinge{A}

Fra : Jacob Bjørn

Dato : 09-07-01 09:38

> [...]
to,
> som var interessant ... Eller selv kunne diske op med en god fantasi

Hej Dorthe.

Jeg går udfra du har prøvet www.sexhistorier.dk ?
Og www.sexnoveller.dk ?
Ellers er det jo en niche.....og dem findes der jo ikke ret mange historier
med, desværre :-/
Ellers prøv http://whiteshadow.pornopartners.com/index.html
Ved ikke om der er noget med "din" type historier, men du kan jo prøve at
kigge

Mange venlige hilsner Jacob

Fra : Kildefyr

Dato : 26-10-01 19:04

"Dorthe Tingvad Aschengreen" skrev d. 09-07-01 00:17 dette indlæg :

> [...]
eller to,
> som var interessant ... Eller selv kunne diske op med en god fantasi

xxx

http://www.kandu.dk/

Fra : Kildefyr

Dato : 28-10-01 10:44

> [...]
eller to,
> som var interessant ... Eller selv kunne diske op med en god fantasi

Hej Dorthe!

Rart at se, at der er en, der deler min interesse for kildetortur. Der
findes masser af billeder/videoklip på nettet, og selv om fødderne
selvfølgelig er et yndet mål for kildetorturen, er der næsten ligeså
mange billeder med piger (og mænd for den sags skyld), der bliver kildet
i siderne/ribbenene (min favorit), under armene, på maven, på lårene
m.v.

Prøv www.ticklingforum.com eller en af kildeklubberne på Yahoo.com (gå
ind under "clubs" og søg på "tickling").

Der er også masser af betalingssider, men ovenstående er de bedste og er
helt gratis!!

God jagt, og lad mig endelig vide, om du fandt, hvad du søgte. Skriv
også gerne, hvis du har spørgsmål el.lign.

Kildetur til dig fra

/Kildefyren

http://www.kandu.dk/

Fra : Kildefyr28

Dato : 23-12-01 22:35

> [...]
eller to,
> som var interessant ... Eller selv kunne diske op med en god fantasi

Hej Dorthe,

Som den anden kildefyr pointerede, er det virkelig dejligt at se andre
med samme interesse. Jeg er helt enig med dig i din betragtning om
fødder. Min interesse går langt mere i kildning af overkroppen.
Hvis du er interesseret kan vi evt. maile sammen om vores fælles
interesse ? Jeg kender 'mange' links til spændende sites, selvom det på
det seneste er gået lidt tilbage. Fantasier og historier har jeg også en
del af.

http://www.kandu.dk/

Fra : tinge

Dato : 27-12-01 19:08

On 23/12/01 22:34, in article __rV7.4025$Zm5.321385@news000.worldonline.dk,
"Kildefyr28" <Kildefyr28.news@kandu.dk> wrote:

> [...]
> interesse ? Jeg kender 'mange' links til spændende sites, selvom det på
> det seneste er gået lidt tilbage. Fantasier og historier har jeg også en

Det er vist lidt svært, når du poster fra en falsk adresse ....

Bare mail mig på min "hotmail" adresse: tinge_a@cybergirls.dk

Venlige hilsner

tinge{A}