Linux projekt vejleder
Fra : Kim Rundblad

Dato : 14-08-07 20:53

V søger en vejleder til et afgangsprojekt. Flere studerende på it-teknolog
uddannelsen mangler en vejleder. Der skal ydes 20 timers vejledning per
studerende og aflønnes med 5.000 kr. Projektet skal eksamineres i december
2007.
Se vores side for info omkring vores uddannelse http://tec.it-et.dk/

Hvis du er interesseret skriv lidt om dig selv og dine evner---
mvh Kim Rundblad

Fra : Lars Møller

Dato : 15-08-07 17:19

Kim Rundblad skrev:
> [...]
> Se vores side for info omkring vores uddannelse http://tec.it-et.dk/
>
> Hvis du er interesseret skriv lidt om dig selv og dine evner---

Hej Kim

Jeg er i forvejen vejleder ved IT-teknolog uddannelsen i Århus. Mine
projekter er typisk Infrastruktur, Netværk, Sikkerhed, Linux og Open
Source produkter.

Jeg kan godt hjælpe jer som vejleder, men det bliver så på mest på
distance, da jeg bor på Endelave som er en Ø midt i Kattegat.

Et andet problem kan være hvis jeres uddannelsessted lægger eksamen
samme dag som i Århus, så hvis I ikke finder nogen tættere på, er I
velkommen til at kontakte mig.

Med venlig hilsen

Lars P. Møller

Fra : John

Dato : 16-08-07 08:41

[CUT]

> Et andet problem kan være hvis jeres uddannelsessted lægger eksamen samme
> dag som i Århus, så hvis I ikke finder nogen tættere på, er I velkommen
> til at kontakte mig.

Nu er dette jo ikke ligefrem stedet at annoncere efter folk - helt utroligt
nok findes der en gruppe til netop dét, dk.opslag.stillinger.
FUT dertil.

Fra : Lars Møller

Dato : 16-08-07 20:39

John skrev:

> [CUT]

> Nu er dette jo ikke ligefrem stedet at annoncere efter folk - helt utroligt
> nok findes der en gruppe til netop dét, dk.opslag.stillinger.
> FUT dertil.

Jamen John, du har så fuldstændigt ret, men jeg tror ikke Kim og heller
ikke jeg opfatter dette som et egentligt jobopslag.

Sagen er den, at der ikke er ret mange projekter på erhvervsakademiet er
Linux/Unix baserede, så derfor kan det være svært at finde en vejleder
til et sådant projekt. Derfor fandt jeg det helt naturligt, at søge i
denne gruppe, og jeg er helt sikker på at Kim også har tænkt sådan.

Så se indlægget som et spørgsmål om hjælp, ligesom alle de andre:

Jeg vil gerne lave et Linux baseret projekt til mit afgangsprojekt, og
jeg bliver nødt til at finde en vejleder for at kunne gå op til eksamen.

Med venlig hilsen

Lars P. Møller