MS Windows
briani 27239
XP MediaCenter
Fra : Aksel

Dato : 14-08-07 22:14

Jeg har installeret ovennævnte, og undrer mig over at jeg åbenbart skal
bruge en 3party DVD software for at se TV og afspille DVD.

Det er da lidt flot at kalde det for Media Center hvis det kun kan afspille
lyd og vise billeder, det kan den almindelige XP også.

Er der nogen her der har erfaringer med DVD dekodere som fungerer godt
sammen med MediaCenter, gerne billigt.

Hilsen Aksel

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 14-08-07 22:21

On Tue, 14 Aug 2007 23:13:47 +0200, "Aksel" <aksel.fjern
tallene.@m777ail.dk.dk> wrote:

>Er der nogen her der har erfaringer med DVD dekodere som fungerer godt
>sammen med MediaCenter, gerne billigt.

Jeg er ikke ekspert på <subj> men har da brugt CyberLink PowerDVD med
godt resultat. Standardudgaven købes for $ 50, så det er
overkommeligt.

Du kan jo prøve den frie Trial inden du kaster pengene i grams...

http://www.cyberlink.com/multi/products/main_1_ENU.html