Installation af netværkskort under RH 7.1 ~
Fra : Povl Falk-Jensen

Dato : 08-07-01 16:04

Hej

Jeg har installeret et D-Link DFE538TX Fast Ethernet netværkstkort i min pc,
men har ikke kunnet få det til at køre under RedHat 7.1. Hvordan gør jeg ?
Jeg ville sætte meget pris på et tip eller et link.

Tak på forhånd.

Venlig hilsen: Povl

Fra : Morten Breum Mikkels~

Dato : 08-07-01 19:00

In article <3b487675$0$276$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>, "Povl
Falk-Jensen" <povlfalk@tdcadsl.dk> wrote:

> D-Link DFE538TX

måske:
modprobe 8139too

eller netconf?

Hvad har du prøvet?

--
Morten - http://www.sickhumor.dk/
If they combined country with rap, would they call it crap?

Fra : Rasmus Bøg Hansen

Dato : 08-07-01 19:03

Fra : Povl Falk-Jensen

Dato : 08-07-01 22:59

Hej

Tak for jeres svar. Jeg har fået det til at virke med insmod 8139too.o og
derefter har jeg sat IP-adressen med netconf. Nu kører det som en drøm

Povl