Traceroute
Fra : Knud Berggreen

Dato : 08-07-01 09:28

Så vidt jeg ved, så findes der et program til Windows som kan giver en
grafisk geografisk visning af routningen til en adresse.

Findes der mon noget tilsvarende til vores OS?

/Knud

Fra : Mads Orbesen Troest

Dato : 09-07-01 22:27

On Sun, 8 Jul 2001 08:28:25, kub@mobilixnet.dk (Knud Berggreen) wrote:

> Så vidt jeg ved, så findes der et program til Windows som kan giver en
> grafisk geografisk visning af routningen til en adresse.
>
> Findes der mon noget tilsvarende til vores OS?

Grafisk er den ikke, min i min \MPTN\BIN ligger der sørme en
tracerte.exe - mon ikke du også har den? :)

... /\/\\ads Orbesen Troest <mads@troest.NEVERMORE.dk>

(Please remove NEVERMORE from address when replying via email...)

Fra : Knud Berggreen

Dato : 11-07-01 22:39

In <k6fk2tedC4v7-pn2-FiHykulBT1Kd@mads.troest.lan>, on 07/09/2001
at 09:27 PM, mads@troest.NEVERMORE.dk (Mads Orbesen Troest) said:

>Grafisk er den ikke, min i min \MPTN\BIN ligger der sørme en
>tracerte.exe - mon ikke du også har den? :)

Johh, men det var ikke den jeg mente...

/Knud