update-menues
Fra : Martin Schultz

Dato : 08-07-01 02:05

Jeg har det problem at der engang i mellem er et program der hedder
update-munues der går igang og optager alt cpu tiden så min maskine næsten
går istå. Jeg er ofte nødt til at dræbe X for at komme videre.
Jeg tror det er noget der høre til KDE. Er der nogen der ved hvordan man
undgår det?
Jeg køre Mandrake 8 med KDE2

Fra : Henrik Farre

Dato : 08-07-01 03:09

Yello

I artikel <9i7mfb$1eer$1@news.cybercity.dk>, skrev "Martin Schultz"
<me@privacy.net>:

> [...]
> næsten går istå. Jeg er ofte nødt til at dræbe X for at komme videre.
> Jeg tror det er noget der høre til KDE. Er der nogen der ved hvordan man

Jeg har også samme problem med Mandrake 8 og Gnome, men har også haft det
med RH7.0 (eller 7.1).

update-menues virker "fint", når en rpm er blevet installeret bliver der
lavet et ikon i /usr/share/gnome/apps/ (jeg ved ikke hvor det er for
KDE), men mandrake bruger /usr/share/gnome/distribution-menus/Mandrake/
og jeg tror det er her det går galt for update-menu

--
Mvh. / Kind regards
Henrik Farre (enrique@obel.auc.dk)

Webpage: http://Welcome.to/Webbench
-If I where God, I would recompile the penguin with --enable-flying.