OpenBSD "vælgerundersøgelse"
Fra : Søren Lauge Gellert

Dato : 07-07-01 19:13

Af ren nysgerrighed kunne jeg godt tænke mig at lave en lille absolut
uvidenskabelig undersøgelse herinde, nemlig hvor mange læsere af denne
gruppe der arbejder med OpenBSD i det daglige. En tilbagemelding fra I andre
OpenBSD brugere er velkommen,

mvh Søren

Fra : Alex Holst

Dato : 07-07-01 21:29

Søren Lauge Gellert <soeren.gellert@ofir.dk> wrote:
> [...]
> gruppe der arbejder med OpenBSD i det daglige. En tilbagemelding fra I andre

Jeg har OpenBSD-current paa min (elendige) Dell Latitude laptop og 2.9 paa
3-4 desktop maskiner. Den mindste af disse maskiner er en 486DX 80MHz med
8MB RAM og en 2.1GB disk (fordi min 500MB HD doede og de fandtes ikke
mindre i butikken). Den stoerste er en AMD 1GHz med 512MB RAM og 42GB disk.

Fra : Rasmus Bøg Hansen

Dato : 07-07-01 22:22

Fra : Bjørn Connolly

Dato : 08-07-01 13:05

On Sat, 7 Jul 2001 20:13:02 +0200, Søren Lauge Gellert wrote:
> [...]
>gruppe der arbejder med OpenBSD i det daglige. En tilbagemelding fra I andre

Jeg har en OpenBSD box til at stå som Firewall/NAT, mailserver, webserver og
sqlserver for min Pro@ccess ADSL forbindelse.

Derudover bruger jeg den til at læse news og mail.

--
Bjørn Connolly
Disclaimer at <http://www.vof.dk/concorp/disclaimer.html>

Fra : Sven Esbjerg

Dato : 08-07-01 23:38

"Søren Lauge Gellert" <soeren.gellert@ofir.dk> writes:

> [...]
> gruppe der arbejder med OpenBSD i det daglige. En tilbagemelding fra I andre

Jeg har en stående på arbejde som router, en bærbar samt 3 maskiner
derhjemme. Eneste grund til at det ikke også kører på min store er
manglende understøttelse for flere processorer.

--
Sven