Suzuki RMX 50cc - fjerne neddrosling
Fra : Bo

Dato : 07-07-01 12:59

Hej NG

En af min venner har bedt mig finde ud af hvordan man fjerner neddroslingen
på en Suzuki RMX 50cc, så hjælp!!!

--Bo

Fra : Gundersen

Dato : 07-07-01 13:41

Hej

Kik på min side: http://www.scooterzone.dk

Mvh Emil
under knallerter og scootere, og så under RMX midt på siden ca!
Har du spørgsmål, skiv til mig! =)

--
www.ScooterZone.dk
Yamaha Neo's @ Lovlig

Fra : Bo

Dato : 07-07-01 18:14

Tak Gundersen, men jeg fik www.rmx.dk af en.

--Bo

Fra : Michael Frederiksen

Dato : 08-07-01 17:48

"Bo" <bo@outzen.dk_slet> skrev i en meddelelse
> Tak Gundersen, men jeg fik www.rmx.dk af en.
>
> --Bo

Hmm noget af det der står under vedligeholdelse tror jeg det er, ligner
meget det Gundersen har skrevet på sin HP.... kig lige på det emil!

--
Venlig Hilsen
Michael Frederiksen

Fra : Gundersen

Dato : 12-07-01 18:11

Hej Michael

> Hmm noget af det der står under vedligeholdelse tror jeg det er, ligner
> meget det Gundersen har skrevet på sin HP.... kig lige på det emil!

Takker for opmærksomheden!

kikker på det!

Mvh Emil
--
www.ScooterZone.dk
Yamaha Neo's @ Lovlig

Fra : Michael Frederiksen

Dato : 12-07-01 18:55

> Takker for opmærksomheden!

Ja seltak, kan sq ikke ha' folk stjæler... hader de typer!

> kikker på det!

synes jeg du bør

--
Venlig Hilsen
Michael Frederiksen

Fra : A. Anonym

Dato : 08-08-01 18:54

> Mvh Emil
> --
> www.ScooterZone.dk

Kan du ikke fjerne højrekliks javascriptet? Det er så irriterende. Det er
kun amatørsider der har det. Jeg ville bare trykke "Tilbage" og så kommer
der en dialogboks. Det irriterer kun - hvis man vil "stjæle" er det
alligevel lidt besværligt men ikke svært.

Fra : Simon D. Hansen

Dato : 08-08-01 19:10

"A. Anonym" wrote:

> Det irriterer kun - hvis man vil "stjæle" er det alligevel lidt besværligt
> men ikke svært.

Hvilken idé er der i at Gundersen fjerner det, der er jo nok en grund til det
er på ikk.

Hvis det ikke er svært at omgå, hvor i består dit problem så?

--
Med Venlig Hilsen - Kind Regards
Simon D. Hansen aka Sputte

Fra : [UC]Rapperand

Dato : 08-08-01 23:08

"Simon D. Hansen" <Sputte@Mail.dk> wrote in message news:3B718080.DAA5C42D@Mail.dk...

> Hvilken idé er der i at Gundersen fjerner det, der er jo nok en grund til det
> er på ikk.

Man skal fandme være dum hvis man ikke kan komme til hans sourcecode =)

> Hvis det ikke er svært at omgå, hvor i består dit problem så?

At han ikke kan komme til at højreklikke og trykke "Tilbage"...

--
Regards Rasmus a.k.a. [UC]Rapperand
ICQ# 54047619

Proud member of United Cows
http://unitedcows.com

Fra : Simon D. Hansen

Dato : 09-08-01 08:11

"[UC]Rapperand" wrote:

> Man skal fandme være dum hvis man ikke kan komme til hans sourcecode =)

Ka kun smile af det .. .. .. ..

> At han ikke kan komme til at højreklikke og trykke "Tilbage"...

Nej uha shit - stur problem. Men hvorfor ikke bare fatter han ikke skal nakke noget fra
siden. Det er jo ret tydeligt det er hvad han vil.