0 KB L2 cache på Celeron 533?
Fra : Rene Pedersen

Dato : 07-07-01 12:47

Hej

Hvorfor står der at der er 0 KB L2 cache både når computeren starter op og i
WCPUID.

Der er en In-a-box version, PPGA og sidder i et ASUS P2B med en MSI 6905
Master converter. BIOS'en er den nyeste (1012), og problemet er det samme i
et andet bundkort. Og cache er IKKE slået fra i BIOS'en.

Jeg har prøvet at smække en Celeron 333 i, og på den er der 128 KB L2 cache.

Best regards
Rene Pedersen

Fra : Bruun

Dato : 07-07-01 14:27

Hejsa,
"Rene Pedersen" <rene@eculture.dk> wrote in message
> [...]
> Master converter. BIOS'en er den nyeste (1012), og problemet er det samme
> et andet bundkort. Og cache er IKKE slået fra i BIOS'en.

Er der en setting på din converter mht. cache?!

> Jeg har prøvet at smække en Celeron 333 i, og på den er der 128 KB L2
cache.

Det virker spøjst. Hvis det ikke virker i et board, som er designet til at
godtage en sådan cpu. Så ville jeg bytte den.

Mvh Kim Bruun

Fra : Rene Pedersen

Dato : 08-07-01 12:22

> Er der en setting på din converter mht. cache?!

Næeh, der er jumpere til at indstille FSB, VCore, og Dual.

Best regards
Rene Pedersen