|  | 		    
					
        
         
          
         
	
          | |  | Havedam - hvordan kan det lade sig gøre?? Fra : Annette
 | 
 Dato :  02-08-07 19:43
 | 
 |  | Jeg var ude og fodre guldfisk kl. 15.00 og kom så hjem her kl. 20 og det
 halve af vandet i havedammen var væk.
 Det samme skete sidste år ved denne tid........
 
 Hvordan kan det lade sig gøre?????
 
 Sidste år fandt jeg ikke hullet, så jeg lagde nyt folie over det gamle.
 Så dammen består nu af først gulvtæppe, så fiberdug, så det gamle folie +
 det nye øverst.
 
 Der kan da vel ikke slides hul nedefra???
 
 Jeg fandt hundelort og et stk. hundelegetøj i haven. Hvis en hund er
 sprunget i (min genbos hund stikker tit af) kan den så have lavet et hul på
 vej op eller hvad???
 
 Det kan da vel ikke passe, at man skal lægge nyt folie i hvert år.?? Dammen
 er kun 3 år.
 
 Annette
 
 
 
 
 |  |  | 
  Rasmus M. Jensen (02-08-2007) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Rasmus M. Jensen
 | 
 Dato :  02-08-07 20:12
 | 
 |  | 
 
            Annette wrote:
 >
 > Jeg fandt hundelort og et stk. hundelegetøj i haven. Hvis en hund er
 > sprunget i (min genbos hund stikker tit af) kan den så have lavet et
 > hul på vej op eller hvad???
 >
 sig til din genbo at han skal få styr på hunden... ellers må du jo tage 
 andre metoder i brug næste gang den kommer ind på din matrikel
 (ja.. jeg hader hundeejere der ik har en skid styr på deres dyr og lader dem 
 rende og skide i folks haver/fortorv og bare lader som ingen ting...
 Vi fik engang pløjet køkkenhaven totalt op af en forstyrret hund der IKKE 
 var i snor og ejeren kunne selvfølgelig ikke styre den...)
 -- 
 mvh
 Rasmus
 sorry mom:   http://www.youtube.com/watch?v=KaHm1ecBCgw |  |  | 
  Kim2000 (02-08-2007) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Kim2000
 | 
 Dato :  02-08-07 20:27
 | 
 |  | 
 "Annette" <lauses11@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
 news:HApsi.35$%H7.0@news.get2net.dk...
 > Jeg var ude og fodre guldfisk kl. 15.00 og kom så hjem her kl. 20 og det
 > halve af vandet i havedammen var væk.
 > Det samme skete sidste år ved denne tid........
 >
 > Hvordan kan det lade sig gøre?????
 >
 > Sidste år fandt jeg ikke hullet, så jeg lagde nyt folie over det gamle.
 > Så dammen består nu af først gulvtæppe, så fiberdug, så det gamle folie +
 > det nye øverst.
 >
 > Der kan da vel ikke slides hul nedefra???
 >
 > Jeg fandt hundelort og et stk. hundelegetøj i haven. Hvis en hund er
 > sprunget i (min genbos hund stikker tit af) kan den så have lavet et hul
 > på vej op eller hvad???
 >
 
 Jamen, da du så gik over til din genbo og så hunden var våd, så gav han dig
 vel penge til en ny dug og tilbød at hjælpe med at lægge den på?
 
 mvh
 Kim, der har en hund, der ville få selv Hundini til at blegne....
 
 
 
 
 |  |  | 
  Annette (02-08-2007) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Annette
 | 
 Dato :  02-08-07 21:05
 | 
 |  | > Jamen, da du så gik over til din genbo og så hunden var våd, så gav han
 > dig vel penge til en ny dug og tilbød at hjælpe med at lægge den på?
 >
 
 Der var ikke nogen hjemme, men jeg skal da derover igen i morgen og høre, om
 det er deres hundelegetøj.
 Men stadig, så ved man jo ikke om hunden har været i dammen, for jeg var
 ikke hjemme i et 5 timers interval, så jeg ved jo ikke heller, hvornår det
 er sket eller hvad der er sket.
 
 Annette
 
 
 
 
 |  |  | 
  Tove Krieger (02-08-2007) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Tove Krieger
 | 
 Dato :  02-08-07 21:18
 | 
 |  | 
 
            In news:HApsi.35$%H7.0@news.get2net.dk,
 Annette <lauses11@yahoo.dk> typed:
 > Jeg var ude og fodre guldfisk kl. 15.00 og kom så hjem her kl. 20
 > og det halve af vandet i havedammen var væk.
 > Det samme skete sidste år ved denne tid........
 >
 > Hvordan kan det lade sig gøre?????
 Èn ting er sikker. Vandet er ikke fordampet    >
 > Sidste år fandt jeg ikke hullet, så jeg lagde nyt folie over det
 > gamle. Så dammen består nu af først gulvtæppe, så fiberdug, så det 
 > gamle
 > folie + det nye øverst.
 >
 > Der kan da vel ikke slides hul nedefra???
 Det kan der i realiteten godt, hvis der evt. skulle have sneget sig 
 en skarp sten ind under dugen da du lagde den, men det lyder mystisk 
 at det først skulle vise sig nu.
 >
 > Jeg fandt hundelort og et stk. hundelegetøj i haven. Hvis en hund 
 > er
 > sprunget i (min genbos hund stikker tit af) kan den så have lavet
 > et hul på vej op eller hvad???
 Det er faktisk *meget* sandsynligt at det er en hundenegl der har 
 lavet hul. Prøv at tale med naboen, du har jo rent faktisk fundet 
 beviser i haven på, at hunden har været inde, hvor den ikke havde 
 noget at gøre, og hvis naboen er til at tale med så har vedkommende 
 vel også den lovpligtige hundeansvars-forsikring.    >
 > Det kan da vel ikke passe, at man skal lægge nyt folie i hvert
 > år.?? Dammen er kun 3 år.
 Nej, det skulle man da ikke synes. Vi har en dam støbt i beton på 
 10.000 ltr. hvor vi efter nogle år forsynede den med PVC dug. Det 
 var noget billigt møg, og der gik hul. For 2 år siden investerede vi 
 så 3.500,- kr. i gummifolie, som er det bedste og stærkeste man kan 
 få. Vi har dog ingen hunde i nærheden der kunne finde på at bade i 
 vores dam.    Jeg kan godt forstå, at du er ærgerlig. Det ville jeg bestemt også 
 være.
 -- 
 Venlig hilsen  Tove     Beware of people who dislike cats
            
             |  |  | 
  Annette (03-08-2007) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Annette
 | 
 Dato :  03-08-07 19:10
 | 
 |  | 
 
            > Nej, det skulle man da ikke synes. Vi har en dam støbt i beton på 10.000 
 > ltr. hvor vi efter nogle år forsynede den med PVC dug. Det var noget 
 > billigt møg, og der gik hul. For 2 år siden investerede vi så 3.500,- kr. 
 > i gummifolie, som er det bedste og stærkeste man kan få. Vi har dog ingen 
 > hunde i nærheden der kunne finde på at bade i vores dam.    >
 > Jeg kan godt forstå, at du er ærgerlig. Det ville jeg bestemt også være.
 >
 > -- 
 > Venlig hilsen  Tove     > Beware of people who dislike cats
 >
 Ja, jeg tror også det var for billigt, det folie jeg lagde først.
 Men efter hullet sidste sommer gav jeg 1500,- for noget 1.5mm tykt 
 gummiagtigt folie (til min lille1200 liters dam), så troede jeg jo, jeg var 
 sikret.
 Men kom endelig med alle de ideer om, hvad I tror det kan være, ligesom 
 Tove. Det er meget velkomment.
 Annette 
            
             |  |  | 
   Tove Krieger (03-08-2007) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Tove Krieger
 | 
 Dato :  03-08-07 20:41
 | 
 |  | 
 
            In news:4cKsi.44$g27.6@news.get2net.dk,
 Annette <lauses11@yahoo.dk> typed:
 >> Nej, det skulle man da ikke synes. Vi har en dam støbt i beton på
 >> 10.000 ltr. hvor vi efter nogle år forsynede den med PVC dug. Det
 >> var noget billigt møg, og der gik hul. For 2 år siden investerede
 >> vi så 3.500,- kr. i gummifolie, som er det bedste og stærkeste 
 >> man
 >> kan få. Vi har dog ingen hunde i nærheden der kunne finde på at
 >> bade i vores dam.    Jeg kan godt forstå, at du er ærgerlig. Det 
 >> ville jeg bestemt også
 >> være. --
 >> Venlig hilsen  Tove     >> Beware of people who dislike cats
 >>
 >
 > Ja, jeg tror også det var for billigt, det folie jeg lagde først.
 > Men efter hullet sidste sommer gav jeg 1500,- for noget 1.5mm tykt
 > gummiagtigt folie (til min lille1200 liters dam), så troede jeg 
 > jo,
 > jeg var sikret.
 >
 > Men kom endelig med alle de ideer om, hvad I tror det kan være,
 > ligesom Tove. Det er meget velkomment.
 >
 > Annette
 Hej igen Anette.
 Så vidt jeg ved kan man reparere gummifolie. Så hvis du kan finde 
 utætheden kan det lappes. Prøver at se, om jeg kan finde ud af mere. 
   -- 
 Venlig hilsen  Tove     Beware of people who dislike cats
            
             |  |  | 
  Annette (03-08-2007) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Annette
 | 
 Dato :  03-08-07 19:47
 | 
 |  | 
 > Det er faktisk *meget* sandsynligt at det er en hundenegl der har
 > lavet hul. Prøv at tale med naboen, du har jo rent faktisk fundet beviser 
 > i haven på, at hunden har været inde, hvor den ikke havde noget at gøre, 
 > og hvis naboen er til at tale med så har vedkommende vel også den 
 > lovpligtige hundeansvars-forsikring.    >>
  Hej igen Tove.
 Desværre så er genboen stadig ikke hjemme, men du har da ret. Det må da vel 
 høre ind under en ansvarsforsikring.
 Hvis en hund har været i vandet, så kan man vel let finde en revne??
 Annette 
            
             |  |  | 
  Annette (03-08-2007) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Annette
 | 
 Dato :  03-08-07 19:48
 | 
 |  | 
 "Annette" <lauses11@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
 news:HApsi.35$%H7.0@news.get2net.dk...
 > Jeg var ude og fodre guldfisk kl. 15.00 og kom så hjem her kl. 20 og det
 > halve af vandet i havedammen var væk.
 
 Jeg har lige været ude og trække folien af kanten og lægge den ind over
 vandet, så tænkte jeg, at man kunne se, om vandet sivede ud på bagsiden
 gennem hullet. Men der skete ikke noget.
 
 Er der gode ideer til, hvordan man tjekker hvor hullet er, når det ikke er
 til at se med det blotte øje???
 
 Annette
 
 
 
 
 |  |  | 
  Tove Krieger (03-08-2007) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Tove Krieger
 | 
 Dato :  03-08-07 21:12
 | 
 |  | 
 
            In news:yLKsi.47$jN7.20@news.get2net.dk,
 Annette <lauses11@yahoo.dk> typed:
 > "Annette" <lauses11@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
 > news:HApsi.35$%H7.0@news.get2net.dk...
 >> Jeg var ude og fodre guldfisk kl. 15.00 og kom så hjem her kl. 20
 >> og det halve af vandet i havedammen var væk.
 >
 > Jeg har lige været ude og trække folien af kanten og lægge den ind
 > over vandet, så tænkte jeg, at man kunne se, om vandet sivede ud 
 > på
 > bagsiden gennem hullet. Men der skete ikke noget.
 >
 > Er der gode ideer til, hvordan man tjekker hvor hullet er, når det
 > ikke er til at se med det blotte øje???
 >
 > Annette
 Den eneste måde, siger min mand, kan være at man skal se hvor meget 
 vandet er sunket i bassinet. Når det ikke synker mere skulle hullet 
 være lige i overfladen, og så må man checke hele vejen rundt, eller 
 det sted der er mest sandsynligt hunden har været hoppet i og op 
 igen. Det er vist det nærmeste jeg kan komme p.t.  Det var på den 
 måde vi fandt ud af det på med vores første dug. Hvis det er en 
 hundenegl vil  jeg også mene at det nærmere er en rift end et 
 decideret hul, der er fremkommet når hunden forsøgte at komme op af 
 dammen, hvis du kan se den situation for dig.
 -- 
 Venlig hilsen  Tove     Beware of people who dislike cats
            
             |  |  | 
  Kim2000 (03-08-2007) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Kim2000
 | 
 Dato :  03-08-07 21:35
 | 
 |  | 
 "Annette" <lauses11@yahoo.dk> skrev i en meddelelse 
 news:yLKsi.47$jN7.20@news.get2net.dk...
 >
 > "Annette" <lauses11@yahoo.dk> skrev i en meddelelse 
 > news:HApsi.35$%H7.0@news.get2net.dk...
 >> Jeg var ude og fodre guldfisk kl. 15.00 og kom så hjem her kl. 20 og det 
 >> halve af vandet i havedammen var væk.
 >
 > Jeg har lige været ude og trække folien af kanten og lægge den ind over 
 > vandet, så tænkte jeg, at man kunne se, om vandet sivede ud på bagsiden 
 > gennem hullet. Men der skete ikke noget.
 >
 > Er der gode ideer til, hvordan man tjekker hvor hullet er, når det ikke er 
 > til at se med det blotte øje???
 >
 Fyld dammen op, lad vandet synke, når det ikke synker længere så er 
 hullet/revnen i kanten.
 Er du overhovedet sikker på der er et hul? Altså har en Sankt Bernard været 
 nede i dammen, så tager den jo en sjat med sig og har den plasket rundt, ja 
 så....
 Altså vi prøvede det samme for 2 år siden, hvor vandet pludselig var sunket 
 20-25 cm uden varsel, vi fyldte den op igen og der var ikke noget hul, 
 hvordan det er sket må forblive et mysterie, måske en ufo eller en tørstig 
 bæver    mvh
 Kim 
            
             |  |  | 
   Tove Krieger (03-08-2007) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Tove Krieger
 | 
 Dato :  03-08-07 21:45
 | 
 |  | 
 
            In news:46b391bd$0$14772$edfadb0f@dread12.news.tele.dk,
 Kim2000 <kim2000@surfer.dk> typed:
 > "Annette" <lauses11@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
 > news:yLKsi.47$jN7.20@news.get2net.dk...
 >>
 >> "Annette" <lauses11@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
 >> news:HApsi.35$%H7.0@news.get2net.dk...
 >>> Jeg var ude og fodre guldfisk kl. 15.00 og kom så hjem her kl. 
 >>> 20
 >>> og det halve af vandet i havedammen var væk.
 >>
 >> Jeg har lige været ude og trække folien af kanten og lægge den 
 >> ind
 >> over vandet, så tænkte jeg, at man kunne se, om vandet sivede ud
 >> på bagsiden gennem hullet. Men der skete ikke noget.
 >>
 >> Er der gode ideer til, hvordan man tjekker hvor hullet er, når 
 >> det
 >> ikke er til at se med det blotte øje???
 >>
 >
 > Fyld dammen op, lad vandet synke, når det ikke synker længere så 
 > er
 > hullet/revnen i kanten.
 >
 > Er du overhovedet sikker på der er et hul? Altså har en Sankt
 > Bernard været nede i dammen, så tager den jo en sjat med sig og 
 > har
 > den plasket rundt, ja så....
 >
 > Altså vi prøvede det samme for 2 år siden, hvor vandet pludselig
 > var sunket 20-25 cm uden varsel, vi fyldte den op igen og der var
 > ikke noget hul, hvordan det er sket må forblive et mysterie, måske
 > en ufo eller en tørstig bæver    >
 > mvh
 > Kim
    LOL  Ja, det kan jo også være at det er det søde lille lam fra 
 "Lambi" reklamen der har været på besøg, men spøg til side, det er 
 godt nok et irriterende problem.
 Jeg ved godt at vand er dyrt, men prøv evt. at fylde dammen op igen 
 med haveslangen. Det kunne da være at der ved et mirakel alligevel 
 ikke er hul i dugen.    -- 
 Venlig hilsen  Tove     Beware of people who dislike cats
            
             |  |  | 
    Annette (03-08-2007) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Annette
 | 
 Dato :  03-08-07 22:50
 | 
 |  | 
 
            >   LOL  Ja, det kan jo også være at det er det søde lille lam fra "Lambi" 
 > reklamen der har været på besøg, men spøg til side, det er godt nok et 
 > irriterende problem.
 >
 > Jeg ved godt at vand er dyrt, men prøv evt. at fylde dammen op igen med 
 > haveslangen. Det kunne da være at der ved et mirakel alligevel ikke er hul 
 > i dugen.    >
 > -- 
 > Venlig hilsen  Tove     > Beware of people who dislike cats
 >
 LOL................jeg tror på en meget langhåret og tørstig Sankt Berhard.
 Nå, ja så vil jeg da starte dagen ud i morgen med at fylde vand i, så håber 
 jeg på et mirakel...   Tak for hjælpen allesammen.
 Annette 
            
             |  |  | 
     Martin Petersen (04-08-2007) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Martin Petersen
 | 
 Dato :  04-08-07 09:08
 | 
 |  | 
 
            "Annette" <lauses11@yahoo.dk> skrev i en meddelelse 
 news:%pNsi.70$SK1.28@news.get2net.dk...
 >>   LOL  Ja, det kan jo også være at det er det søde lille lam fra "Lambi" 
 >> reklamen der har været på besøg, men spøg til side, det er godt nok et 
 >> irriterende problem.
 >>
 >> Jeg ved godt at vand er dyrt, men prøv evt. at fylde dammen op igen med 
 >> haveslangen. Det kunne da være at der ved et mirakel alligevel ikke er 
 >> hul i dugen.    >>
 >> -- 
 >> Venlig hilsen  Tove     >> Beware of people who dislike cats
 >>
 > LOL................jeg tror på en meget langhåret og tørstig Sankt 
 > Berhard.
 >
 > Nå, ja så vil jeg da starte dagen ud i morgen med at fylde vand i, så 
 > håber jeg på et mirakel...   Lad os endelig høre hvad resultatet bliver. :)
 - Martin
 > Tak for hjælpen allesammen.
 >
 > Annette
 > 
            
             |  |  | 
      Annette (04-08-2007) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Annette
 | 
 Dato :  04-08-07 15:19
 | 
 |  | 
 >> Nå, ja så vil jeg da starte dagen ud i morgen med at fylde vand i, så
 >> håber jeg på et mirakel...   >
 > Lad os endelig høre hvad resultatet bliver. :)
 >
 > - Martin
 >
 Ja......jeg er målløs (og tror nok ikke helt på det endnu)......dammen 
 holder s.. vand og har gjort det i små etaper siden kl 11.00....
 Jeg fatter det ikke....hvordan der kan forsvinde 500 liter vand "uden 
 grund".
 Nå, men det må jo være en af de ting man aldrig får en forklaring på....så 
 jeg holder mig til Sankt Bernhardshunden...   Hav en god weekend.
 Annette 
            
             |  |  | 
       Jens G (04-08-2007) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Jens G
 | 
 Dato :  04-08-07 15:51
 | 
 |  | 
 
            On Sat, 4 Aug 2007 16:18:31 +0200, "Annette" <lauses11@yahoo.dk>
 wrote:
 >Ja......jeg er målløs (og tror nok ikke helt på det endnu)......dammen 
 >holder s.. vand og har gjort det i små etaper siden kl 11.00....
 >Jeg fatter det ikke....hvordan der kan forsvinde 500 liter vand "uden 
 >grund".
 Bølgegang kan skylle meget vand ud.
 >
 >Nå, men det må jo være en af de ting man aldrig får en forklaring på....så 
 >jeg holder mig til Sankt Bernhardshunden...   Han jo være den der har lavet bølgegang?
 Eller måske har Lambi lammet været en tur forbi? Jeg har set en
 reklamefilm hvor det tømmer en sø fuldstændig. 
 -- 
 Jens G
 Kan anbefale http://www.everlove.dk  til IP telefoni.
 Besøg http://voip-user.dk  for debat om ip-telefoni og udstyr.
            
             |  |  | 
       Mads Lie Jensen (04-08-2007) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Mads Lie Jensen
 | 
 Dato :  04-08-07 16:38
 | 
 |  | 
 
            On Sat, 4 Aug 2007 16:18:31 +0200, "Annette" <lauses11@yahoo.dk> wrote:
 >Ja......jeg er målløs (og tror nok ikke helt på det endnu)......dammen 
 >holder s.. vand og har gjort det i små etaper siden kl 11.00....
 >Jeg fatter det ikke....hvordan der kan forsvinde 500 liter vand "uden 
 >grund".
 Huller i bassinfolie er noget mærkeligt noget .....
 På arbejdet har vi et bassin med guldfisk i. Nogle morgener når jeg
 møder, er der masser af vand på gulvet, andre dage intet. Vi ved at
 folien i bassinet har et hul, men hvorfor det kun er nogle gange der
 kommer vand ud - kan vi ikke give en forklaring på. Det er meget
 mærkeligt. Og det har tilsyneladende ikke ret meget at gøre med hvor
 meget vand vi har fyldt i bassinet. 
 >Nå, men det må jo være en af de ting man aldrig får en forklaring på....så 
 >jeg holder mig til Sankt Bernhardshunden...   Noget som ikke har været oppe at vende: Har du en pumpe i det bassin?
 Enten et springvand eller et lille vandløb tilknyttet?
 -- 
 Mads Lie Jensen - mads@gartneriet.dk - ICQ #25478403
 Gartneriet - http://www.gartneriet.dk/ |  |  | 
       Tove Krieger (04-08-2007) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Tove Krieger
 | 
 Dato :  04-08-07 17:48
 | 
 |  | 
 
            In news:RU%si.1113$uL3.23@news.get2net.dk,
 Annette <lauses11@yahoo.dk> typed:
 >>> Nå, ja så vil jeg da starte dagen ud i morgen med at fylde vand
 >>> i, så håber jeg på et mirakel...   >>
 >> Lad os endelig høre hvad resultatet bliver. :)
 >>
 >> - Martin
 >>
 > Ja......jeg er målløs (og tror nok ikke helt på det
 > endnu)......dammen holder s.. vand og har gjort det i små etaper
 > siden kl 11.00.... Jeg fatter det ikke....hvordan der kan 
 > forsvinde 500 liter vand
 > "uden grund".
 Miraklernes tid er måske endnu ikke forbi     >
 > Nå, men det må jo være en af de ting man aldrig får en forklaring
 > på....så jeg holder mig til Sankt Bernhardshunden...   Eller "Lambi"    -- 
 Venlig hilsen  Tove     Beware of people who dislike cats
            
             |  |  | 
       Henning Lund (04-08-2007) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Henning Lund
 | 
 Dato :  04-08-07 21:29
 | 
 |  | 
 
            Annette tastede:
 > Ja......jeg er målløs (og tror nok ikke helt på det 
 > endnu)......dammen
 > holder s.. vand og har gjort det i små etaper siden kl 
 > 11.00....
 > Jeg fatter det ikke....hvordan der kan forsvinde 500 liter vand 
 > "uden
 > grund".
 >
 > Nå, men det må jo være en af de ting man aldrig får en 
 > forklaring
 > på....så jeg holder mig til Sankt Bernhardshunden...   Du har ikke et filter stående udenfor bassinet? Jeg har et filter 
 ved siden af vores dam, afløbet i den stoppede en dag periodisk 
 og der smuttede en del vand ved siden af inden det gik i sig selv 
 igen.
 -- 
 Mvh Henning Lund
http://www.sitecenter.dk/freespace/  med bla. lidt til salg.
 vestjydehl@lite.dk fjern vestjyde for mail. 
            
             |  |  | 
        Annette (05-08-2007) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Annette
 | 
 Dato :  05-08-07 20:00
 | 
 |  | 
 
            > Du har ikke et filter stående udenfor bassinet?
 Jo jeg har, og det var også det første, der blev tjekket, men total tør jord 
 omkring filter + slanger og det hele, og jeg har ikke ændret noget ved det, 
 nu, hvor dammen har fået styr på sin inkontinens....   Annette 
            
             |  |  | 
         Henning Lund (07-08-2007) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Henning Lund
 | 
 Dato :  07-08-07 19:33
 | 
 |  | 
 
            Annette tastede:
 > Jo jeg har, og det var også det første, der blev tjekket, men 
 > total
 > tør jord omkring filter + slanger og det hele, og jeg har ikke 
 > ændret
 > noget ved det, nu, hvor dammen har fået styr på sin 
 > inkontinens....   >
 > Annette
 Åkaj så er det ikke den der driller, mit filter har drillet mig 
 engang imellem.
 -- 
 Mvh Henning Lund
http://www.sitecenter.dk/freespace/  med bla. lidt til salg.
 vestjydehl@lite.dk fjern vestjyde for mail. 
            
             |  |  | 
 |  |