Hvordan får man lim af linoleum
Fra : Hansen

Dato : 14-07-07 07:39

Et gulvtæppe har åbenbart ved samlingen været limet på gulvet. Ved flytning
skal gulvet naturligvis rengøres, men hvordan får vi limen / tæpperesterne
af. Midler som opløser limen er nok ikke en god ide på grund af
linoleumsgulvet men gode ideer modtages gerne

/Hansen

Fra : Rene Joergensen

Dato : 14-07-07 09:07

Hansen <nejtak@ingenmail.dk> wrote:

> [...]
> af. Midler som opløser limen er nok ikke en god ide på grund af
> linoleumsgulvet men gode ideer modtages gerne

Lampeolie/Petroleum

--
-René

Fra : Hansen

Dato : 14-07-07 10:34

"Rene Joergensen" <nospam@fzr.dk> skrev i en meddelelse

> Lampeolie/Petroleum

Er du sikker på at petroleum ikke opløser linoleum?

Fra : Rene Joergensen

Dato : 14-07-07 10:41

> Er du sikker på at petroleum ikke opløser linoleum?

99,5%

Men prøv et sted det ikke kan ses først

--
-René

Fra : Leif Neland

Dato : 16-07-07 09:07

"Rene Joergensen" <nospam@fzr.dk> skrev i en meddelelse

> Lampeolie/Petroleum

Kan det også bruges imod det gummi, der er efterladt, hvor et væg-til-væh
tæppe var klistret på gulvet, som jeg spurgte om tidligere i
news:46971549$0$90267$14726298@news.sunsite.dk ?

Leif