Hvor skaffer man en balje med is ?
Fra : Lars Peter Larsen

Dato : 13-07-07 20:28

- af den slags fiskerne iser friskfangne fisk ned med.....

Skal bruge det til at køle drikkevarer med til en (have)fest næste
lørdag, og isværket på havnen i Kerteminde er blevet lukket siden jeg
sidst holdt fest for 10 år siden.

Helst på Fyn og det kan godt koste lidt.

NB - JEg har ikke lyst til at lege kemiker eller lege med tøris etc
selvom det var en løsning - har ej heller frysekapacitet til at fryse 30
kg isterninger på nuværende tidspunkt.

/Lars

Fra : Max

Dato : 13-07-07 20:45

Hej Lars

> selvom det var en løsning - har ej heller frysekapacitet til at fryse
> 30 kg isterninger på nuværende tidspunkt.

Har i ikke en stor slagter i byen med et fryserum hvor der
kan laves den mængde is ?

--
Mvh Max

Fra : Lars Peter Larsen

Dato : 13-07-07 21:08

Max wrote:
> Hej Lars

> Har i ikke en stor slagter i byen med et fryserum hvor der
> kan laves den mængde is ?

Desværre, men jeg kunne jo prøve at spørge om der kan skrabes noget is
af kølemaskinerne i det nærmeste supermarked - skal kun bruge det til at
køle drikkevarer i uåbnet emballage med..

Men det ideelle ville jo stadig være om man kunne fedte sig ind på en havn..

/Lars

Fra : Martin Bak

Dato : 14-07-07 10:14

"Lars Peter Larsen" <lars_pontoppidan@get_to_net.i.danmark> skrev i en
meddelelse news:4697dba1$0$90270$14726298@news.sunsite.dk...

> Men det ideelle ville jo stadig være om man kunne fedte sig ind på en
> havn..

Jamen så kør ned på havnen og spørg den første fisker du møder om, hvor han
skaffer is.

Martin

Fra : Bent

Dato : 13-07-07 22:32

Hvis du vil køre efter det, kan du sikkert købe det i Esbjerg.

"Lars Peter Larsen" <lars_pontoppidan@get_to_net.i.danmark> skrev i en
meddelelse news:4697d23c$0$90275$14726298@news.sunsite.dk...

Fra : Lars Peter Larsen

Dato : 14-07-07 15:08

Bent wrote:
> Hvis du vil køre efter det, kan du sikkert købe det i Esbjerg.

Kerteminderne skaffer det fra Hvide Sande.. LOL.

/Lars

Fra : /Ole \(6000\)

Dato : 14-07-07 10:44

"Lars Peter Larsen" <lars_pontoppidan@get_to_net.i.danmark> wrote in message
> [...]
>
> NB - JEg har ikke lyst til at lege kemiker eller lege med tøris etc selvom
> det var en løsning - har ej heller frysekapacitet til at fryse 30 kg

Hvad med at smutte ned på et par lokale bodegaer, og spørge, om de gider
samle noget is sammen til dig?

/Ole

Fra : Preben Andersen

Dato : 14-07-07 16:18

> [...]
> sidst holdt fest for 10 år siden.
>
> Helst på Fyn og det kan godt koste lidt.

Fiskerne i Nyborg laver is.
mvh/Preben

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 15-07-07 19:22

Lars Peter Larsen <lars_pontoppidan@get_to_net.i.danmark> writes:

> - af den slags fiskerne iser friskfangne fisk ned med.....

Det er godt nok ikke samme slags is, men prøv den lokale McD. De er
tit meget samarbejdsvillige med den slags.

Mvh Trine

--
Overnatning for op til fire personer i egen lejlighed. Hunde er velkomne.
Butik med kurve, frostsikre stentøjsfigurer, brugskunst og meget mere.