Afklake toielet i ferien???
Fra : René

Dato : 10-07-07 20:51

Har fået den (gode?) idé at hælde noget 32% eddikkesyre i cisternen samt i
selve tønden, mens vi er på ferie i 14 dage.
HAr også fået den tanke at det måske ikke er så sundt for pakningerne i og
omkring cisternen...???

Hvad siger I her i gruppen?? (Hvis I ikke er taget på ferie?!

René

Fra : Rasmus M. Jensen

Dato : 10-07-07 21:25

René wrote:
> [...]
> i og omkring cisternen...???
>
> Hvad siger I her i gruppen?? (Hvis I ikke er taget på ferie?!

du risikerer at emaljen ødelægges - og netop DET har du ikke lyst til...!!

Rasmus --- Bo M. Mogensen om det binære talsystem:
"jeg har set det før og kommer til at se det igen - det er venstre
ointeret propoganda "

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 10-07-07 21:32

"René" <lear@oncable.dk> skrev i
> [...]
> omkring cisternen...???
>
> Hvad siger I her i gruppen?? (Hvis I ikke er taget på ferie?!

At det ikke hverken er nødvendigt eller bliver bedre af at lade det stå så
længe.
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : René

Dato : 11-07-07 20:13

Okay, Okay - man kan da heller ikke gøre noget uden knofedt!!
Vi har meget kalkholdigtvand her og det sætter sig hurtigt; det er
efterhånden et stykke tid siden jeg har kørt toielettet over (indvendig), så
der er vel ingen anden udvej...
Hvad skulle man dog ellers lave i dette utrøstelige regnvejr???

Takker for jeres indlæg

René

Fra : Rasmus M. Jensen

Dato : 11-07-07 20:23

René wrote:
> [...]
> (indvendig), så der er vel ingen anden udvej...
> Hvad skulle man dog ellers lave i dette utrøstelige regnvejr???

gør det til en vane hver søndag morgen f.eks...