Udskiftningen af køkken
Fra : Kim2000

Dato : 08-07-07 09:53

Nøj, hvor er det træls lige nu. Er ved at fjerne det gamle tapet i det
oldgamle køkken, og hvad man dog ikke finder. Søm bagerst, nogle steder 5
lag tapet, de forhøjninger i væggen vi har set er lavet af dårligt opmuret
cement. De skiderikker! Der har kun boet to andre familier her, men
klaphuggere har de været. Da vi rev et skab ned viste det sig at man ikke
havde sat loft på under skabet. Skiderikker igen, så nu skal loftet også ses
på.

De er nogle skiderikker....

mvh
Kim

--
På DaMat er der masser af gratis hæfter
Din Computer 45 er udkommet

Fra : Thomas

Dato : 08-07-07 09:58

On 8 Jul., 10:52, "Kim2000" <kim2...@surfer.dk> wrote:
> [...]
> havde sat loft på under skabet. Skiderikker igen, så nu skal loftet også ses

At sætte hus istand er som en kinesisk æske. Held og lykke

Fra : Max

Dato : 08-07-07 10:25

Hej Kim

> De er nogle skiderikker....

Sagde den ene GDS til den anden :)

Men du har vel selv valgt det, ikke ? :)

--
Mvh Max

Fra : Hauge

Dato : 08-07-07 10:29

Max wrote:
> Men du har vel selv valgt det, ikke ? :)

Han søgte efter råd her i gruppen for en måneds tid siden, men var alligevel
ligeglad med svarene..
Så han er sikkert en rigtig god gds'er.

/Hauge

Fra : Kim2000

Dato : 08-07-07 10:56

> Han søgte efter råd her i gruppen for en måneds tid siden, men var
> alligevel ligeglad med svarene..
> Så han er sikkert en rigtig god gds'er.

Hvorfor mener du jeg var ligeglad med svarene? Uanset hvordan vi vender og
drejer det så skal tapetet ned. Og jeg hørte ingen der synes at den plan vi
havde for det var helt hen i vejret.
mvh
Kim