Plankeværk og hæk
Fra : Kim Torp Petersen

Dato : 06-07-07 22:11

Hej

Vi skal flytte i hus hvor der ingen hæk eller plankeværk er. Vi vil dog
helst have hæk, buskbom el.lign. Dog er det helt nødvendigt at få afskærmet
ud til med det samme.

Kan det lade sig gøre at sætte et plankeværk op mens fx buskbom vokser sig
stor og tæt på enten inderside eller yderside?

Hilsen
Kim

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 06-07-07 22:33

"Kim Torp Petersen" <(slet)kim@(fjern)2rp.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Kan det lade sig gøre at sætte et plankeværk op mens fx buskbom vokser sig
> stor og tæt på enten inderside eller yderside?

Så skal det da være et ualmindeligt langlivet plankeværk, Buksbom vokser
meget langsomt.

--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : Stig Brun

Dato : 07-07-07 01:59

"Kim Torp Petersen

> Kan det lade sig gøre at sætte et plankeværk op mens fx buskbom vokser sig
> stor og tæt på enten inderside eller yderside?

Jeg har haft held til at gro en ligusterhæk på sydsiden af et øst-vest-vendt
plankeværk

Per