Stelklemme til en CO2 svejser
Fra : Morten Trab

Dato : 30-06-07 16:56

Jeg er ikke hel 100 på om dette er den rigtige gruppe, men nu vover
jeg pelsen alligevel.

Hvor finder jeg en stelklemme til en CO2 svejser??

Har fundet et par forhandlere på nettet, men de vil have ca. 100,- i
forsendelse for en klemme til mellem 50,- og 75,- :S

Mvh. Morten

Fra : ham selv

Dato : 30-06-07 18:55

"Morten Trab" <morten@trab.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Har fundet et par forhandlere på nettet, men de vil have ca. 100,- i
> forsendelse for en klemme til mellem 50,- og 75,- :S

hvor i landet bor du ?

mvh.leif

Fra : Armand

Dato : 30-06-07 22:28

> [...]
>
> Har fundet et par forhandlere på nettet, men de vil have ca. 100,- i
> forsendelse for en klemme til mellem 50,- og 75,- :S

Kan du ikke finde en klemme ved et svejsefirma i nærheden, er en lille
skruetvinge fra det nærmeste byggemarked et ganske brugbart alternativ.
Undgå dog typen med støbt sort "overligger" - Typen hvor stangen er bøjet
om til overligger vil give ubrudt vej for stel-forbindelsen!

--
Armand.

Fra : sdsf

Dato : 01-07-07 05:51

"Morten Trab" <morten@trab.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg er ikke hel 100 på om dette er den rigtige gruppe, men nu vover
> jeg pelsen alligevel.
>
> Hvor finder jeg en stelklemme til en CO2 svejser??
Klemmerne fra et startkabel er brugbare.