Beskære roser
Fra : Sybil

Dato : 24-06-07 10:49

Hej NG

Vi har nogle store fine roser, der står op af vores hus, de er ca. 3 meter
høje nu og skal beskæres.

Men hvornår er det bedst at gøre dette? Skal det være til efteråret når de
er helt afblomstret eller ...?

Der skal klippes ret meget af dem. Kan de godt klippes ned i ½-1 meters
højde?

Er der noget jeg skal være opmærksom på?

Mvh.

Majken

Fra : Lars Christensen (67~

Dato : 24-06-07 12:05

Sybil skrev:

> Vi har nogle store fine roser, der står op af vores hus, de er ca. 3
> meter høje nu og skal beskæres.

Hej.

Se evt her: http://www.haveselskabet.dk/ShowPage.t?pageID=1228

Lars

Fra : Sybil

Dato : 24-06-07 18:15

"Lars Christensen (6720]" <lac@fjerndetteher.fanonet.dk> skrev i meddelelsen
> Hej.
>
> Se evt her: http://www.haveselskabet.dk/ShowPage.t?pageID=1228
>
> Lars

Tak for det. Det lyder jo let nok, men jeg er lidt i tvivl om hvilke slags
mine roser er.
Jeg har lagt billeder i dk.binaer (Jeps, dette er roser for dummies

Majken

Fra : V Hansen

Dato : 24-06-07 19:39

jeg er lidt i tvivl om hvilke slags
> mine roser er.

den rosa ligner en coral dawn,
tror at jeg ville lave et espalier op ad muren med den.
Vibeke