Drivhus glas
Fra : Bo

Dato : 21-06-07 16:25

Jeg har nu ringet til forskellige glarmestre i Allerød/Hillerød, og de er
ikke kede af det med prisen på drivhusglas, så jeg tænkte om der skulle være
nogen i det område, der har drivhusglas / gammelt træt drivhus med glas på
61cm*61cm, som vil dele ud af glæderne, gerne for en beskeden betaling så
kom frisk frem

Hilsen Bo

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 21-06-07 16:45

Bo skrev følgende i et indlæg på Usenet:
> betaling så kom frisk frem Hilsen Bo

Handel må ikke foregå i denne gruppe - prøv i stedet i:

- hvor den slags indlæg hører hjemme.

Handel må som hovedregel kun foregå i grupper, der hedder noget
med dk.marked.* - du kan læse om grupperne på www.usenet.dk

Fut er sat til dk.admin.netikette

Jan

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 21-06-07 17:06

Hej!

Bo wrote:

> [...]
> 61cm*61cm, som vil dele ud af glæderne, gerne for en beskeden betaling så

Er det ikke bare at skære noget almindeligt glas i rette tykkelse til? Min
lokale genbrugsstation har ihvertfald rigeligt med "donorglas" som jeg af og til
har skåret til med en glasskærer :)

PS: Køb/salg foregår ikke herinde, som du allerede er blevet fortalt :)

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Andersen [3650]

Dato : 21-06-07 17:09

"Bo" <bo@mad.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> være nogen i det område, der har drivhusglas / gammelt træt drivhus med
> glas på 61cm*61cm, som vil dele ud af glæderne, gerne for en beskeden

Her i Ølstykke har jeg købt hos en glarmester til 35,- pr glas.
De stod færdig, da det er standardmål, så det tog et blikøje.
Hvilke priser er det da du er stejlet over???

Fra : Fister Løgsovs

Dato : 21-06-07 17:11

Andersen [3650] sendte dette med sin computer:
> "Bo" <bo@mad.dk> skrev i en meddelelse
>>
> Her i Ølstykke har jeg købt hos en glarmester til 35,- pr glas.
> De stod færdig, da det er standardmål, så det tog et blikøje.
> Hvilke priser er det da du er stejlet over???

Jeg kunne næste fortælle samme historie, blot i Herlev.
Kai

Fra : Bo

Dato : 21-06-07 17:30

> Her i Ølstykke har jeg købt hos en glarmester til 35,- pr glas.
> De stod færdig, da det er standardmål, så det tog et blikøje.
> Hvilke priser er det da du er stejlet over???

4 ud af 6 skulle have mellem 60 og 70 kr. og ellers 40-50 kr

Hilsen Bo

Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 21-06-07 21:48

On Thu, 21 Jun 2007 18:30:27 +0200, "Bo" <bo@mad.dk> wrote:

>4 ud af 6 skulle have mellem 60 og 70 kr. og ellers 40-50 kr

Det ligner heller ikke noget at glarmestre også skal leve ......

Gartneriet - http://www.gartneriet.dk/

Fra : Bo

Dato : 21-06-07 21:56

> Det ligner heller ikke noget at glarmestre også skal leve ......

Det har jo intet at gøre med at glarmesteren også skal leve. Jeg konstatere
blot at jeg ikke ønsker at betale den pris fagmanden skal have for varen, og
derfor ønsker at finde den billigere et sted. Sådan er vi jo heldigvis så
forskellige. Folk som dig der åbentbart altid vælger fagmanden (for han skal
jo leve) og folk som mig, der ikke skider penge eller har et penge træ, som
forsøger at finde tingene til en billigere penge, når jeg skal købe noget.

Hilsen Bo

ps. nu fandt jeg 10 stk gratis glas som der var en der forære væk, så nu er
der nok en glarmester der går sulten i seng.

Fra : tp

Dato : 21-06-07 22:01

> [...]
> være nogen i det område, der har drivhusglas / gammelt træt drivhus med
> glas på 61cm*61cm, som vil dele ud af glæderne, gerne for en beskeden

den størrelse du angiver er std. størrelse for drivhus, og jeg købte 10 glas
a 20kr stykket i det lokale byggemarked

skal det være andre mål er det en glarmester og så hedder det vel omkring
80kr/kvm og dermed de ca 40kr glasset du snakker om...