test-udgave af keldix
Fra : Keld Jørn Simonsen

Dato : 12-07-07 08:39

Jeg har lagt en ny udgave af Keldix op til test.
Den har bl.a sprogpakker til openoffice og firefox på.
Og en opdateret java 1.6 og OOo 2.2.1.
Hvis der ikke kommer nogen grimme
fejlmeldinger bliver den frigivet som officiel udgave om nogen dage.

Den findes altså bla på http://klid.dk/ftp/keldix/devel/iso/

Hilsen
keld

Fra : Lars Madsen

Dato : 12-07-07 09:55

Keld Jørn Simonsen wrote:
> [...]
> Og en opdateret java 1.6 og OOo 2.2.1.
> Hvis der ikke kommer nogen grimme
> fejlmeldinger bliver den frigivet som officiel udgave om nogen dage.

jeg kører pt. en test udgave af pclinuxos 2007 (en af de senere release
kandidater). Den kommer med java 1.6 og den kunne min webbank ikke lide.
Webbanken er leveret af BEC.

Skulle man få problemer af den art så kan man fikse det ved at installere java
1.5.10 i stedet. Der virker webbanken igen.

(bare til info hvis der var nogen som fik problemer

Noget nyt vedr. anden type af distribution? Min laptop kan ikke lide at skulle
boote fra hjemmebrændte DVDer (intet problem med hjemmebrændte CDer), så jeg kan
ikke teste Keldix, selv om jeg meget gerne ville (PCLinuxOS kører rigtigt godt).

--

/daleif (remove RTFSIGNATURE from email address)

LaTeX FAQ: http://www.tex.ac.uk/faq
LaTeX book: http://www.imf.au.dk/system/latex/bog/ (in Danish)
Remember to post minimal examples, see URL below
http://www.tex.ac.uk/cgi-bin/texfaq2html?label=minxampl
http://www.minimalbeispiel.de/mini-en.html

Fra : Keld Jørn Simonsen

Dato : 12-07-07 14:29

Den Thu, 12 Jul 2007 10:54:50 +0200. skrev Lars Madsen:

> [...]
> ikke teste Keldix, selv om jeg meget gerne ville (PCLinuxOS kører rigtigt godt).

Jeg roder med boot fra USB og boot fra iso-medie på disk, men der er ikke
noget, der er klart.

Fra : peter volsted

Dato : 13-07-07 00:00

hi
----- snip

> [...]
>
> Skulle man få problemer af den art så kan man fikse det ved at
> installere java 1.5.10 i stedet. Der virker webbanken igen.

jeg har længe kørt med java 1.6 og BEC webbank uden problemer! iøvrigt
med Fedora C6 og firefox.

--
good luck

peter

TDC OCES CA: http://www1.certifikat.dk/repository/ocesca.crt

Fra : Lars Madsen

Dato : 13-07-07 11:55

peter volsted wrote:
> hi
> ----- snip

> jeg har længe kørt med java 1.6 og BEC webbank uden problemer! iøvrigt
> med Fedora C6 og firefox.

underligt, på min maskine stod login java applikationen bare og loadede og
loadede uden at der kom noget frem. Fungerede først da jeg gik over til jre 1.5.10

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 13-07-07 12:36

Lars Madsen <daleif@RTFSIGNATUREimf.au.dk> writes:

> underligt, på min maskine stod login java applikationen bare og
> loadede og loadede uden at der kom noget frem. Fungerede først da jeg

Der stod ikke noget sigende i Java Consollen?
--
Thorbjørn Ravn Andersen

Fra : Lars Madsen

Dato : 13-07-07 12:38

Thorbjørn Ravn Andersen wrote:

> Der stod ikke noget sigende i Java Consollen?

tjekkede jeg ikke (anvender normalt sjældent java).