Kan Putty opsættes til at gå direkte ..
Fra : HG

Dato : 10-07-07 09:29

... hen på Saved Sessions istedet for at stå og prompte for Host Name, når
man starter Putty op. Det er naturligvis en mindre irriterende ting, men jeg
synes det irritere mig, når jeg gør det mange gange om dagen (uhhh.. hele 4
tryk på tabulator).

Fra : Morten K. Lennon

Dato : 10-07-07 09:41

On 2007-07-10, HG <as234@REMOVE.gmail.com> wrote:
> [...]
> synes det irritere mig, når jeg gør det mange gange om dagen (uhhh.. hele 4

putty.exe -load SAVED-SESSION

--
Morten

Fra : HG

Dato : 10-07-07 09:48

> putty.exe -load SAVED-SESSION

Jeg fik nok ikke forklaret det godt nok, for det er ikke helt hvad jeg vil

Jeg har en bunke Saved Sessions og jeg vil bare gerne have, at markøren
starter i dette felt således, at det er nemt og hurtigt med piletasterne at
vælge hvilken session jeg vil starte op. Jeg plejer normalt at bruge
SecureCRT af selvsamme grund - at den starte op hurtigt med sine Saved
Sessions.

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 10-07-07 14:46

"HG" <as234@REMOVE.gmail.com> writes:

> Jeg har en bunke Saved Sessions og jeg vil bare gerne have, at markøren
> starter i dette felt således, at det er nemt og hurtigt med piletasterne at
> vælge hvilken session jeg vil starte op. Jeg plejer normalt at bruge

Du må kigge i kildeteksten til Putty for at se om det er noget der kan
skrues på. Hvis ikke, må du nok bestikke udviklerne.
--
Thorbjørn Ravn Andersen