Så fik jeg beryl op ! Wow
Fra : J

Dato : 29-06-07 08:29

Hej

Jeg har bøvlet lidt med det i noget tid. Med kubuntu på 64 bits
version.

Jeg læste så, at automatix (www.getautomatix.com ) kun understøtter
det for 386 version og for edgy ubuntu 6.10

Prøvede så hermed på en socketA 2 GHz m. 1 Gbyte ram. Hurtig harddisk.

Det kommer helt automatisk med automatix2 Bleeder

Man skriver

'sudo apt-get install automatix2bleeder'

Desuden bør grafikkort have mere end 128 Mb. Jeg anvender et geforce
6200 silent m. 512 Mb ram.

Fra Automatix har jeg så også hentet flashplayer, mange codecs, java
jre, gimp, picasa, osv.

Det kører super godt !

Jeg går så med firefox ind på youtube og starter en video. Jeg kan så
med Ctrl Alt drag trække firefox ud kubus-kanten og filmen kører over
en kant. Ret imponerende ! Skal prøve senere med en fuldskærmsvideo,
evt. 2 på en gang.

mvh

John