MS Windows
briani 27239
delete af programmer i Vista
Fra : Ceelos

Dato : 30-07-07 19:24

Hej NG

i aftes ville jeg slette et program på 1,2gb gennem programmer og funktioner
dette brugte pc'en 2½time på hvilket jeg mener er for lang tid da min pc er
en intel pentium 3 GHZ med 4 GB ram og 800 GB fordelt på 2 harddiske.
findes der et andet program der kan slette programmer på kortere tid ??
eller er det normalt at vista skal bruge så lang tid?

MV Per R

Fra : -= JF =-

Dato : 30-07-07 20:37

Ceelos skrev:

> findes der et andet program der kan slette programmer på kortere tid ??
> eller er det normalt at vista skal bruge så lang tid?

Jeg tror såmænd bare at din computer var gået i selvsving.
Jeg synes ikke at Vista sletter programmer hverken hurtigere eller
langsommere end XP gør det via tilføj/fjern.

--
Mvh. John